pomoc!

1. Data: 2003-06-03 10:32:29

Temat: pomoc!
Od: "hellalien" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 178 cm wzrostu i waze 89 kg, ile razy strace z jakies 3 kilo to pojawia
sie u mnie motyw JOJO chociaz jem malo. Czy sa jakies srodki zwiekszajace
metabolizm?

2. Data: 2003-06-03 12:45:19

Temat: Re: pomoc!
Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hellalien" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Mam 178 cm wzrostu i waze 89 kg, ile razy strace z jakies 3 kilo to
pojawia
> sie u mnie motyw JOJO chociaz jem malo. Czy sa jakies srodki zwiekszajace
> metabolizm?

Są. Np.ruch.

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

3. Data: 2003-06-03 12:51:24

Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies srodki zwiekszajace
> metabolizm?

ECA, ale raczej nie polecam.
ewcia

4. Data: 2003-06-03 14:06:33

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> napisał w
wiadomości news:bbi599$fou$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> Są. Np.ruch.

Zadnych drzemek w ciagu dnia, siedzenia po nocy i spania do poludnia.
Rozruszaj sie, na to nie potrzeba specjalnie czasu: rano z 15 minut pocwicz
dosc intensywnie, dobrze by bylo, gdybys mogl potem wziac chlodny prysznic,
to mocno nakreca termogeneze. I zjadaj sniadania! Podstawowy grzech
grubaskow to objadanie sie od popoludnia do poznego wieczora, z pominieciem
sniadan.
Korzystaj ze schodow, nie z windy, nie podjezdzaj wszedzie autem, lepiej
sie przejsc do tego kiosku obok ;), nie marnuj dnia przed telewizorem,
ruszaj sie, jakkolwiek, gdziekolwiek, cokolwiek to znaczy ;-)))

Iza
howuser&userid=39091

5. Data: 2003-06-10 08:24:56

Od: "alfa7" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 178 cm wzrostu i waze 89 kg, ile razy strace z jakies 3 kilo to
pojawia
> sie u mnie motyw JOJO chociaz jem malo. Czy sa jakies srodki zwiekszajace
> metabolizm?

Jezeli chudniesz bo sotosujesz glodowki to nic dziwnego.
Twoj organizm potrzebuje mnostwa rozych substancji. Jesli mu ich nie
dostarczasz to jestes glodny. Tylko ze jedzenie malowartosciowych produktow
nie rozwiazuje problemu. Dieta musi byc urozmaicona. Oczywiscie ruch tez
jest potrzebny.
Jezeli chcesz uzupelnic swoja diete to poczytaj tam
www.alfa7.wroclaw.pl

Wojtek
Ps
znajdziesz tam kilka prewparatow ktore w naturalny sposob zwiekszaja
przemiane materii, dajac przy okazji sily do pracy :)
Pozdrwiam

kiedy brac chrom??
dieta alternatywna?
Cwiczenia