dieta alternatywna?

1. Data: 2003-06-02 20:01:25

Temat: dieta alternatywna?
Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, odwiedzam te grupe po raz pierwszy, wiec cieplo i dietetycznie:)
pozdrawiam, oraz w imieniu moich rodzicow pytam czy ktos moze mnie i ich
oswiecic co to jest za dieta alternatywna? Potrzebuje wszelkich wiadomosci
na temat tej diety , moi
rodzice cos o niej slyszeli - ze jest dobra "na wszystko", chca moze
zastosowac, jednak nie znaja szczegulow. Z gory dziekuje za wszelkie info.
Magda

2. Data: 2003-06-02 20:23:03

Temat: Re: dieta alternatywna?
Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> zastosowac, jednak nie znaja szczegulow. Z gory dziekuje za wszelkie

Chyba chodzi Ci o dietę OPTYMALNĄ...

Tu się coś dowiesz www.optymalni.org , a i na grupie znajdą sie
optymalni, którzy chętnie wytłumaczą.

--
brow(J)arek pozdrawia

3. Data: 2003-06-03 05:22:01

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzice cos o niej slyszeli - ze jest dobra "na wszystko", chca moze
> zastosowac, jednak nie znaja szczegulow. Z gory dziekuje za wszelkie info.

Znasz jakikolwiek lek dobry na wszystko? :-)
Chodzi Ci o dietę alternatywną czy o Dietę Alternatywną?
FAQ o diecie www.janwer.com tam znajdziesz wiele diet alternatywnych.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

4. Data: 2003-06-03 09:36:00

Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znasz jakikolwiek lek dobry na wszystko? :-)
Janie, ja znam: CYJANEK.
po nim wszystko przechodzi w 15 sekund :P

ewcia

5. Data: 2003-06-03 15:21:08

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba chodzi Ci o dietę OPTYMALNĄ...
>
> Tu się coś dowiesz www.optymalni.org , a i na grupie znajdą sie
> optymalni, którzy chętnie wytłumaczą.
>

> --
> brow(J)arek pozdrawia

I tu mnie zaskoczyles....tato mowil "alternatywna", bede dzis w kontakcie
telef. z rodzicami, wiec zapytam- moze sie cos pomylili. Jednak dzieki za
odeslanie do strony.
Magda

6. Data: 2003-06-03 15:24:51

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Moze nie czepiajmy sie slow "dobry na wszystko", nie znam szczegolow tej
diety, ale rodzice cos mowili ze wspomaga w zbiciu cukru, cholesterolu itp,
niby nie jest to typowa dieta na odchudzanie lecz na oczyszczanie organizmu.
Magda

7. Data: 2003-06-03 15:25:50

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewcia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Janie, ja znam: CYJANEK.
> po nim wszystko przechodzi w 15 sekund :P
>
> ewcia

Hahaha....;/
To sie nazywa "pomocne info".
Magda

8. Data: 2003-06-03 16:33:52

Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie nazywa "pomocne info".
Sorry Madziu, nie mogłam się powstrzymać:-)
Natomiast, jeśli mogę coś zasugerować, może "pooglądałabyś" dietę MM (jest o
tym dużo na grupie), bo to właściwie nie dieta tylko sposób odżywiania. I co
bardzo ważne - nikt na MM nie chodzi głodny.
pozdrowionka:)
ewcia

9. Data: 2003-06-03 18:57:01

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> bardzo ważne - nikt na MM nie chodzi głodny.

Dzieki, ale nie szukam tego dla siebie.
Magda

10. Data: 2003-06-03 19:08:36

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie jestem po rozmowie z rodzicami, faktycznie pomylili sie mowiac jaka
to dieta. Miales racje-optymalna. Podalam im adres i beda sie wczytywac:)
Pozdrawiam
Magda

Cwiczenia
czy w ogóle da się schudnąć...