Co w prezencie dla kobiety po porodzie?

1. Data: 2007-03-08 11:40:33

Temat: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?
Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Za okolo 2 miesiace bratowa bedzie miala bobasa:) zastanawiam sie nad
prezentem dla niej. Co waszym zdaniem jest odpowiednie? na pewno na grupie
jest duzo mlodych mam. Moze podzielicie sie co was ucieszylo po narodzinach?
Zastanawiam sie wlasnie z mama co by mogla dostac. Jak mnie mama urodzila to
dostala od tesciowej jakis wisiorek. Ja wisiorka raczej nie dam. Moze jakis
kosmetyk?
Poradzcie cos. Sama nie mam dzieci wiec nie wiem co burza hormonow robi z
kobieta po porodzie.
Moze jakies kosmetyki dla poprawienia stanu skory? Moze cos na pamiatke? nie
wiem :(
A co maz moze jej dac? albo tesciowa?

Dziekuje za rady

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2007-03-08 11:58:16

Temat: Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?
Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaC" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kobieta po porodzie.
> Moze jakies kosmetyki dla poprawienia stanu skory? Moze cos na pamiatke?

O rany, tylko nie kosmetyk na rozstepy. Załamałabym się, że to takie
oczywiste i wszyscy to widzą:/ Będzie chciała, to sobie sama dyskretnie
kupi. Ja bym podpytała brata czego nie mają do wyprawki (np. kołyska to
piękny prezent). A tak tylko dla młodej mamy, to może raczej kosmetyki
kolorowe jakiejś eksklzywnej firmy - tusz, puder, róż np. Diora. Żeby była
piękną mamą:) Ja bym się ucieszyła :)
K.

3. Data: 2007-03-08 12:03:37

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kalinka" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> piękny prezent). A tak tylko dla młodej mamy, to może raczej kosmetyki
> kolorowe jakiejś eksklzywnej firmy - tusz, puder, róż np. Diora. Żeby była

No wlasnie cos dla mamy bym chciala. Dla bobasa to osobno cos :)
Mame bym chciala jakos dopiescic.
Co myslicie moze o koszulkach z napisami super mama dla mamy i super tata
dla taty?
Sa takie na www.koszulki.pl
Sama juz nie wiem :)

Ania

4. Data: 2007-03-08 12:23:31

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-08 13:03:37 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *AniaC* skreślił te oto słowa:

> Co myslicie moze o koszulkach z napisami super mama dla mamy i super tata
> dla taty?
> Sa takie na www.koszulki.pl
> Sama juz nie wiem :)

Myslimy, ze w archiwum pl.soc.dzieci są dyskusje na ten temat, wiec warto
je przeczytać.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

5. Data: 2007-03-08 12:50:06

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany, tylko nie kosmetyk na rozstepy. Załamałabym się, że to takie
> oczywiste i wszyscy to widzą:/ Będzie chciała, to sobie sama dyskretnie

o rany, a co to za wstyd mieć rozstępy po porodzie?
może w ogóle ze wstydu przestać rodzić?

albo może w ogóle nie przyznawać się, ze ma się dzieci bo wtedy istnieje
duże ryzyko domyślenia się, ze można mieć rozstępy! albo obwisłe piersi,
albo rozciągniętą skórę na brzuchu, albo....

Tfu.

6. Data: 2007-03-08 12:52:48

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaC napisał(a):

> A co maz moze jej dac? albo tesciowa?

Moja mama dostała dobry zegarek, ma go do dzisiaj;-) Ja dostałam przy
pierwszym dziecku, piękne kolczyki z perłami, a przy drugim tez zegarek.
IMO prezent powinien byc "trwały" biżuteria, ciekawa, oryginalna, nie
musi byc droga. Koszulki, to raczej nie najlepszy pomysł, ja bym udusiła
za "super mamę" ;-)O, moja kolezanka dostała od teściowej kolczyki, a od
swojego męża pierścionek do kompletu
--

Gosia

7. Data: 2007-03-08 13:03:24

Od: "AniaC" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> byc droga. Koszulki, to raczej nie najlepszy pomysł, ja bym udusiła za
> "super mamę" ;-)O, moja kolezanka dostała od teściowej kolczyki, a od

Czyli jednak bizuteria...
No ale bratowa i bizuteria to nie wiem.... Od tesciowej albo meza to moze...
Zastanowie sie jeszcze...

Czekam na dalsze opinie :)

Ania

8. Data: 2007-03-08 13:29:17

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaC napisał(a):

> Czyli jednak bizuteria...
> No ale bratowa i bizuteria to nie wiem.... Od tesciowej albo meza to moze...
> Zastanowie sie jeszcze...

Odniosłam się do "co może jej dac mąż, albo teściowa" Hmm, jest taka
firma Mustela, ma dobre kosmetyki dla mam po porodzie. Nie wiem jak
blisko jestescie ze soba. Ja bym ucieszyła sie na pewno z kremu do
pielegnacji biustu. Zaznaczam, ze taki krem nie jest jednoznaczny z
rozstępami;-)Maja tez balsamy do ciała. Lubi kwiaty? może storczyka?
Dobry płyn do kapieli?Dobre wino, tak, kobiety po porodzie piją czasami
lampke wina. Przypomniałam sobie, są dobre wina w skrzynakach, a na
skrzynce mozna dedykację napisac, tutaj prezent dobry będzie dla obojga
rodziców

9. Data: 2007-03-08 14:17:53

Od: "Kalinka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> duże ryzyko domyślenia się, ze można mieć rozstępy! albo obwisłe piersi,
> albo rozciągniętą skórę na brzuchu, albo....

Oj, chyba ugodziło w czuły punkt?
A powiedz szczerze - ucieszyłabyś się z prezentu w postaci kremu na cellulit
albo rozstępy? Albo podnoszącego biust? Tak tuz po porodzie, może nawet
jeszcze tego samego dnia? Bo ja bym takie kosmetyki zgarnęła do szuflady,
juz nie ważne czy zawstydzona czy nie, ale z cała pewnością nie poczułabym
się nimi "dopieszczona" jak chce autorka wątku. Dopieszczona bym się poczuła
ekskluzywnym tuszem do rzęs lub cieniami, elegancką koszulką nocną, jakimś
"super-wypasionym" gadżetem dla niemowlaka. Ale nie kremem na rozstępy.

Koszulki "super mama" i "super tata" to dobry prezent, ale od nastolatki,
np. starszej siostry nowego bobasa. Od osoby dorosłej, zarabiającej i
szczerze zainteresowanej nowym cżłonkiem rodziny - IMO nie.

K.

10. Data: 2007-03-08 15:11:50

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, chyba ugodziło w czuły punkt?

czemu, ja tez tak pomyslalam. chyba kazda mama wie jak sie sprawy maja
po urodzeniu dziecka i nie robi raczej z tego powodu tragedii :)
brzuch wisi, piersi maja rozstepy, bola, na prawde prezent "przyziemny" jest
bardzo wtedy pomocny. zadna to imo ujma.

> A powiedz szczerze - ucieszyłabyś się z prezentu w postaci kremu na
> cellulit
> albo rozstępy? Albo podnoszącego biust? Tak tuz po porodzie, może nawet
> jeszcze tego samego dnia?

a czemu nie>? mysle, ze ucieszylabym sie. po prostu kosmetyki
pielegnacyjne. jeszcze lepiej by bylo gdyby byly z wyzszej polki :))
bylby to prezent na pewno wykorzystany.

inna sprawa czy autorka postu chce cos kupic "na pamiatke" czy raczej
do "wykorzystania".

iwon(K)a

plesn?
Przyklady fryzur dla wlosow dlugich