Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?
Date: Thu, 08 Mar 2007 14:29:17 +0100

AniaC napisał(a):

> Czyli jednak bizuteria...
> No ale bratowa i bizuteria to nie wiem.... Od tesciowej albo meza to moze...
> Zastanowie sie jeszcze...

Odniosłam się do "co może jej dac mąż, albo teściowa" Hmm, jest taka
firma Mustela, ma dobre kosmetyki dla mam po porodzie. Nie wiem jak
blisko jestescie ze soba. Ja bym ucieszyła sie na pewno z kremu do
pielegnacji biustu. Zaznaczam, ze taki krem nie jest jednoznaczny z
rozstępami;-)Maja tez balsamy do ciała. Lubi kwiaty? może storczyka?
Dobry płyn do kapieli?Dobre wino, tak, kobiety po porodzie piją czasami
lampke wina. Przypomniałam sobie, są dobre wina w skrzynakach, a na
skrzynce mozna dedykację napisac, tutaj prezent dobry będzie dla obojga
rodziców