Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?

Data: 2007-03-08 15:11:50
Temat: Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Kalinka" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:esp5ug$a0$1@news.onet.pl...

> Oj, chyba ugodziło w czuły punkt?

czemu, ja tez tak pomyslalam. chyba kazda mama wie jak sie sprawy maja
po urodzeniu dziecka i nie robi raczej z tego powodu tragedii :)
brzuch wisi, piersi maja rozstepy, bola, na prawde prezent "przyziemny" jest
bardzo wtedy pomocny. zadna to imo ujma.

> A powiedz szczerze - ucieszyłabyś się z prezentu w postaci kremu na
> cellulit
> albo rozstępy? Albo podnoszącego biust? Tak tuz po porodzie, może nawet
> jeszcze tego samego dnia?

a czemu nie>? mysle, ze ucieszylabym sie. po prostu kosmetyki
pielegnacyjne. jeszcze lepiej by bylo gdyby byly z wyzszej polki :))
bylby to prezent na pewno wykorzystany.

inna sprawa czy autorka postu chce cos kupic "na pamiatke" czy raczej
do "wykorzystania".

iwon(K)a