Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?

Data: 2007-03-09 09:24:39
Temat: Re: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?
Od: Ela <e...@w...pl>

Użytkownik AniaC napisał:
> Hej,
>
> Za okolo 2 miesiace bratowa bedzie miala bobasa:) zastanawiam sie nad
> prezentem dla niej. Co waszym zdaniem jest odpowiednie? na pewno na grupie
> jest duzo mlodych mam. Moze podzielicie sie co was ucieszylo po narodzinach?
> Zastanawiam sie wlasnie z mama co by mogla dostac. Jak mnie mama urodzila to
> dostala od tesciowej jakis wisiorek. Ja wisiorka raczej nie dam. Moze jakis
> kosmetyk?
> Poradzcie cos. Sama nie mam dzieci wiec nie wiem co burza hormonow robi z
> kobieta po porodzie.
> [...]

A ja baaardzo bym się ucieszyła z kosmetyków typy krem na biust, krem
ujędrniający do ciała itp., a gdyby jeszcze były z wyższej półki...:-)
Zdaję sobie jednak sprawę,że nie dla wszystkich kobiet byłby to równie
radosny prezent jak dla mnie, a że nie znam Twojej bratowej...Zdecyduj
sama. Ja jestem na tak!
Pozdrawiam
Ela