Co w prezencie dla kobiety po porodzie?

następny post »
From: "AniaC" <a...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Co w prezencie dla kobiety po porodzie?
Date: Thu, 8 Mar 2007 12:40:33 +0100

Hej,

Za okolo 2 miesiace bratowa bedzie miala bobasa:) zastanawiam sie nad
prezentem dla niej. Co waszym zdaniem jest odpowiednie? na pewno na grupie
jest duzo mlodych mam. Moze podzielicie sie co was ucieszylo po narodzinach?
Zastanawiam sie wlasnie z mama co by mogla dostac. Jak mnie mama urodzila to
dostala od tesciowej jakis wisiorek. Ja wisiorka raczej nie dam. Moze jakis
kosmetyk?
Poradzcie cos. Sama nie mam dzieci wiec nie wiem co burza hormonow robi z
kobieta po porodzie.
Moze jakies kosmetyki dla poprawienia stanu skory? Moze cos na pamiatke? nie
wiem :(
A co maz moze jej dac? albo tesciowa?

Dziekuje za rady

Pozdrawiam