Co wyrosnie w cieniu

11. Data: 2015-05-30 06:02:33

Temat: Re: Co wyrosnie w cieniu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1ohvt6aml1f7.1wf6k894p8jyb.dlg@40tude.net...
> A to nie jest dla Ciebie powodem do pomocy, że to matka?
> To ona musiała NAJPIERW coś Ci poświęcić

Pani Czepialska się odezwała znowu ze swoim moralizatorstwem.

12. Data: 2015-06-01 12:58:59

Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Mylisz się, koleś: usenet (jak i wszystko inne) schodzi na psy nie
> dlatego,
> że są w nim tacy ludzie jak ja, lecz dlatego, że są w nim tacy ludzie jak
> autor wątku i własnie Ty - dla których w KAŻDEJ sprawie istnieje tylko
> interes własny i żadnych tzw wartości, a prezentowanie tej postawy nie
> jest
> w żadnym razie godne potępienia, a wręcz jest cool!

A ironię to byś poznała jakby cię w d. gryzła czy też nie?

To była _ironia_.

W moim świece oczywistym jest że się pomaga niezależnie od tego czy matce
czy koleżance i niezależnie od tego czy cos się w zamian otrzymało czy nie.
Tak po prostu. Nie rozumiem jak w ogóle można zakładać że jest inaczej ale
skoro Ty założyłaś to widocznie Twój świat jest bardziej smutny od mojego.

Pozdrawiam
Ergie

13. Data: 2015-06-01 13:01:09

Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Półcień bardzo lubią różaneczniki i azalie. No i pięknie kwitną (obecnie).
> A później, i to bardzo długo, cudownie kwitnie hortensja bukietowa
> (wiechowata) - u mnie ma kwiaty od sierpnia do późnej jesieni. Na jesień
> te kwiaty zmieniają kolor na lekko fioletowaty.

Dzięki za info. Sprawdziłem w necie i widzę że to małe krzaczki, a coś
większego? Tak by ptaszki miały gdzie przysiąść?

Pozdrawiam
Ergie

14. Data: 2015-06-01 13:08:44

Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

> Hejka. Drzewa owocowe wymagają stanowisk słonecznych

Od góry trochę tego słoneczka dostaną. A i od zachodu gdzie jest budynek 2m
wysoki też trochę światła wpadnie. W zasadzie w cieniu będzie ich dolny metr
(ale to pień bez liści) więc może coś jednak by wyrosło? Tylko co tam sadzić
by nie miało korony szerszej niż 4m?

> Żadne

Jak w takim razie rosną jagody w ciemnym gęstym lesie?

> Szczaw.

:-)

> Może posadź różę i koś systematycznie trawę.

Róża to jest jakieś rozwiązanie.

Pozdrawiam
Ergie

15. Data: 2015-06-01 13:10:07

Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> Wiciokrzew.

Dzięki, a budleja da radę?

Pozdrawiam
Ergie

16. Data: 2015-06-01 14:04:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-01 o 13:01, Ergie pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Dzięki za info. Sprawdziłem w necie i widzę że to małe krzaczki, a coś
> większego? Tak by ptaszki miały gdzie przysiąść?

Pięknie kwitną weigele (krzewuszki), w dodatku mają kwitnienie dwa razy
do roku - obecnie i późnym latem. Nie wiem, czy wystarczy im półcień, u
mnie rosną na stanowisku dość słonecznym, ale ogólnie nie są zbyt
wymagające.

Ewa

17. Data: 2015-06-02 01:46:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ergie pisze:

> Jak w takim razie rosną jagody w ciemnym gęstym lesie?

Moja babcia w takiej sytuacji mówiła "nie garb się". Uważam,
że to jest prawidłowa odpowiedź.

Jarek

--
Im ciemniej, tym przyjemniej.

18. Data: 2015-06-02 11:16:49

Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

> Moja babcia w takiej sytuacji mówiła "nie garb się". Uważam,
> że to jest prawidłowa odpowiedź.

Obawiam się że nie załapałem.

No chyba że to sugestia że rosną wysoko, ale szczerze to ja takich nie
spotykam.

Pozdrawiam
Ergie

19. Data: 2015-08-13 19:54:51

Od: Badabum <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 May 2015 11:20:39 +0200, "Ergie" <e...@s...pl> napisał:

> [cut]

Kostka Bauma

20. Data: 2015-08-13 21:08:31

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-06-01 o 13:10, Ergie pisze:

> Dzięki, a budleja da radę?
Nie idź tą drogą. U mnie budleja ma już dobrze ponad 5 metrów i muszę ją
jesienią przesadzić. Pięknie rośnie i przyciąga całą masę motyli, ale
rośnie za mocno.
Jacek

czunijk deszczu - nawadnianie
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
Kiełkowanie dyniowatych.
Kilka nowych zdjęć