Co z Ghostem?

1. Data: 2016-02-01 04:23:46

Temat: Co z Ghostem?
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jakoś go nie ma

2. Data: 2016-02-01 08:29:14

Temat: Re: Co z Ghostem?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Właśnie jakoś go nie ma

Umarł, albo go zaaresztowali.

3. Data: 2016-02-01 08:35:49

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> Umarł, albo go zaaresztowali.

A kto by chciał cię aresztować? Czasy wyłamywania drzwi nad ranem przez ABW-
bo człowiek coś chlapnął w internecie- jak na razie odeszły do przeszłości.
A o śmierci nie myśl- młodyś, głupi- ciesz się życiem

--

Chiron

4. Data: 2016-02-01 18:34:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-01 08:29, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Przez powieszenie?

5. Data: 2016-02-01 20:50:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 08:35:50 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> bo człowiek coś chlapnął w internecie- jak na razie odeszły do przeszłości.
> A o śmierci nie myśl- młodyś, głupi- ciesz się życiem

Obstawiam, że jednak stary - bo że głupi, to widać bez obstawiania.

6. Data: 2016-02-01 21:24:29

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:50:23 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Obstawiam, że jednak stary - bo że głupi, to widać bez obstawiania.

Tyle że stary i głupi to już mogiła.

7. Data: 2016-02-01 22:45:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 20:50:23 UTC+1 użytkownik XL napisał:

>Tyle że stary i głupi to już mogiła.

Ale przynajmniej bogaty :-)

8. Data: 2016-02-01 22:57:31

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-01 o 22:45, Ghost pisze:

> Ale przynajmniej bogaty :-)

i przystojny i wysportowany i zabawny i twardy! :-D

--
nie mam już palca na capslocka . . .

9. Data: 2016-02-01 23:03:50

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> i przystojny i wysportowany i zabawny i twardy! :-D

TWARDY??? Iza- oj, oj! Co miałaś na myśli?
:-)

--

Chiron

10. Data: 2016-02-01 23:04:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

>i przystojny i wysportowany i zabawny i twardy! :-D

O! Prawie jak ruski czołg.

Kalwinizm - z Wiki
Fiodor Dostojewski - Bracia Karamazow - Wielki Inkwizytor
Głosujmy na ludzi!
Lewica oszalała
Religia czy geny?