Co z Ghostem?

71. Data: 2016-02-03 14:05:02

Temat: Re: Co z Ghostem?
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:56b1f906$0$685$65785112@news.neostrada.pl...

> sądziłam że twoja wiara w subiektywnej teorii, opiera się na czymś do
> czego można się konkretnie odnieść jako nieskażonego źródła prawdy(Biblii)
> a nie na mocnych reprezentacjach www :-)

Czy w internecie nie znajdziesz Biblii i jej interpretacji? Zaczęcam do
samodzielnego szukania- to z pewnością jest pouczające. Powodzenia :-)

--

Chiron

72. Data: 2016-02-03 14:09:31

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 14:05, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Czy w internecie nie znajdziesz Biblii i jej interpretacji? Zaczęcam do
> samodzielnego szukania- to z pewnością jest pouczające. Powodzenia :-)

ech te twoje gołosłowne bla bla dla ciemnych z XVIIw. ;-) ale nie martw
się chironku, już pewnie iksia w odsieczy cały elaborat mi tu do
wieczora dostarczy. :-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

73. Data: 2016-02-03 14:11:51

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ech te twoje gołosłowne bla bla dla ciemnych z XVIIw. ;-) ale nie martw
> się chironku, już pewnie iksia w odsieczy cały elaborat mi tu do wieczora
> dostarczy. :-)

A ja byłem przekonany, że w końcu potrafisz dyskutować... no cóż- moje
błędne przekonania, moja wina

--

Chiron

74. Data: 2016-02-03 14:56:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 01:44:18 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> Podarł by Koran, chojrak

No dlatego NIE podarł - przecież on dobrze wie, ze już by nie żył. Ale katole go
tolerują, to se może porwać i podeptać ile wlezie, hiroł od siedmiu boleści, żenujący
palant 33333333-|

75. Data: 2016-02-03 14:58:08

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 06:43:04 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> Ja Cię przepraszam, Iza- ale skoro sama o tym piszesz: to gdzie i w jakich
> okolicznościach poznałaś tak szczegółowo właściwości zadka ghosta?

Chwaliła jej się pewnie na priv :-D

76. Data: 2016-02-03 14:59:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 06:44:13 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli- to kogo jak kogo- ale ghosta o miękkie serce nie podejrzewam

Fakt, troszkę pofistaszkowałam serce z mózgiem - ma rozmiękczony :-D

77. Data: 2016-02-03 14:59:56

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 06:49:08 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> To tchórz- sądząc z jego tu wystąpień

O szarpidrucie mowa jest :-)

78. Data: 2016-02-03 15:01:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 11:01, Naja pisze:

> [...]
> to czy może zmartwychwstać ? jeśli piekło to miejsce wiecznych mąk, to
> po co znalazł się tam Jezus, zrobić im nadzieję? Stamtąd podobno nie ma

Jest jeszcze jeden co tam wszedł i cało wyszedł ...
Cała historia tu: https://www.youtube.com/watch?v=4goGVrF-sFU

Dębska

79. Data: 2016-02-03 15:01:36

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 10:43:31 UTC+1 użytkownik Naja napisał:

> pytam czy są tam żywi czy umarli? :-)

Dziecino - tam są DUSZE.

80. Data: 2016-02-03 15:03:03

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 11:01:00 UTC+1 użytkownik Naja napisał:
> [...]
się zabił. Musi istnieć piekło, bo co by się z nim stało?
> [...]
> to czy może zmartwychwstać ? jeśli piekło to miejsce wiecznych mąk, to
> po co znalazł się tam Jezus, zrobić im nadzieję? Stamtąd podobno nie ma

Ty tak "na poważnie" pytasz? - mam nadzieję, że nie, bo inaczej musiałabym Cię
posądzić o infantylizm umysłowy...

Kalwinizm - z Wiki
Fiodor Dostojewski - Bracia Karamazow - Wielki Inkwizytor
Głosujmy na ludzi!
Lewica oszalała
Religia czy geny?