Co z białych winogron?

11. Data: 2014-09-21 18:05:44

Temat: Re: Co z białych winogron?
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.09.2014 o 12:54, Zbyszek Zarzycki pisze:
> Nalewka - szybka ale raczej kobieca (słodka), potrzebny cukier, słoik i spirytus.
> Dżem - sztuczka polega na przetarciu przez sitko aby pozbyć się pestek.

Nalewka - niekoniecznie ;)
... ale myślę, że spróbuję też z tym dżemorem - w przecieraniu mam
wielkie doświadczenie, bo robiłam w tym roku dżemy jeżynowe :D

--
Pozdrówki
Anai

12. Data: 2014-10-14 19:15:35

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 września 2014 11:21:01 UTC+2 użytkownik Anai napisał:
> ... prócz soku i wina rzecz jasna :)

http://zgotowani.pl/galaretka-z-winogron-na-zime/

Opieńki w nadmiarze
Smakowało mi, dynia
Mrożone cytryny?
Panslavista
Szybkowar - dobrodziejstwo, czy profanacja?