?? ???????? ?????

1. Data: 2014-09-21 01:42:41

Temat: ?? ???????? ?????
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bardzo fajna TV domowa. Od cholery prostych i jednocześnie pysznych przepisów.
Przekaz nie jest obarczony żadnymi "Add-on'ami", zero wirusów, w miarę mało przerwań
reklamowych. A przy okazji od cholery innych fajnych kanałów tematycznych.

Tylko QRV@ niech mi tu nikt nie wali pierdli, że jestem jakimś agitatorem
politycznym. Od tego jest TVP, TVN i wszelakie inne zjednoczone tele-"wizje".

http://www.msk-tv.com/page/domashniy-tv-online.html

2. Data: 2014-09-21 02:09:50

Temat: Re: ?? ???????? ?????
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ekstramagazyn.pl/

3. Data: 2014-09-21 07:03:17

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

politycznym. Od tego jest TVP, TVN i wszelakie inne zjednoczone tele-"wizje".

Ja także lubię rosyjskie programy, choć niekoniecznie domasznie. Stachu,
a dałoby się pisać ciut mniej ekspresyjnie?
--
Bjk

4. Data: 2014-09-21 15:22:35

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 września 2014 07:03:17 UTC+2 użytkownik bbjk napisał:
> Stachu,
>
> a dałoby się pisać ciut mniej ekspresyjnie?

Będę się starał, ale obiecać nie mogę :))

Co z białych winogron?
Opieńki w nadmiarze
Smakowało mi, dynia
Mrożone cytryny?