Smakowało mi, dynia

1. Data: 2014-09-10 11:14:53

Temat: Smakowało mi, dynia
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

około 1/3 małej skorupy z małej dyni (około 40dkg)
około 150 ml śmietanki 12%
2 łyżeczki gotowej pszyprawy do sernika
sok pomarańczowy

Dynię obrać ze skurki, zetszeć na najmniejsze wiurki w mikserku (bez
miksera, nie robić),
ugotować (15-20min), dodać śmietankę, gotować jeszcze 5-10 min (5 dla
śmietanki UHT, dla zwykłej 10min), wsypać 2 łyżeczki gotowej pszyprwy do
sernika.
Do szklanki nalać 1/3 soku pomarańczowego, dopełnić pseudo.zupą z dyni,
gotowe.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,

2. Data: 2014-09-10 19:17:07

Temat: Re: Smakowało mi, dynia
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> sernika.
> Do szklanki nalać 1/3 soku pomarańczowego, dopełnić pseudo.zupą z dyni,

Po "zetszeć" nie dałem rady dalej.
Idiotko, przestań.....

3. Data: 2014-09-10 22:04:37

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-10 11:14, Stokrotka pisze:
> [...]
> 2 łyżeczki gotowej pszyprawy do sernika
> sok pomarańczowy
>
> Dynię obrać ze skurki, zetszeć na najmniejsze wiurki w mikserku (bez

Ale dlaczego moszna szcierać tylko w miksesze? Traci na smaku?

Pozdrawiam,
MW

4. Data: 2014-09-11 12:04:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dlaczego moszna szcierać tylko w miksesze? Traci na smaku?

Traci się na czasie i na obtartej kostce paluszka rączki tszymającej
ścieraną dynię.

5. Data: 2014-09-11 22:32:58

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Moszna w miksesze...

Trzeba ją mieć...

:-DDDD

Ania

6. Data: 2014-09-11 22:45:28

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Moszna w miksesze...

Auć! :(

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

7. Data: 2014-09-12 00:34:32

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Moszna w miksesze...

Auć! :(

Dobsze że nie nasa. :)

8. Data: 2014-09-12 07:30:42

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-11 22:32, czeremcha pisze:
> Moszna w miksesze...

Ależ prącie bardzo!

Pozdrawiam,
MW:)

9. Data: 2014-09-14 13:44:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-10 11:14, Stokrotka pisze:

> około 1/3 małej skorupy z małej dyni (około 40dkg)
> około 150 ml śmietanki 12%
> 2 łyżeczki gotowej pszyprawy do sernika
> sok pomarańczowy

A ja właśnie planuję zupkę hokkaidodyniową i - żeby nie było nudno ;) -
gulasz kurczakowo-dyniowo-awokadowy. Psz...tfu! przepisu dokładnego na
to danie nie podam, bo sama nie pamiętam i będą po raz drugi improwizować.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

10. Data: 2014-09-15 00:53:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-14 13:44, Aicha pisze:

> A ja właśnie planuję zupkę hokkaidodyniową i - żeby nie było nudno ;) -
> gulasz kurczakowo-dyniowo-awokadowy. Psz...tfu! przepisu dokładnego na
> to danie nie podam, bo sama nie pamiętam i będą po raz drugi improwizować.

Cebulka+czosnek podsmażone na oleju, do tego pokrojona dynia ze skórką,
odrobina rosołu. Kiedy zaczęła mięknąć, dodałam awokado pokrojone z
kostkę i kolendrę w ziarnach. Na opróżnionej patelni poddusiłam pierś z
kurczaka z sosem chilli łagodnym. Potem wymieszałam wszystko i jeszcze
chwilę się pogrzało, doprawiłam solą, pieprzem. Pycha :)

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,
bez spiżarni i z lodówką, w której zwykle spore luzy ;)

Mrożone cytryny?
Panslavista
Szybkowar - dobrodziejstwo, czy profanacja?
Głupie pytanie o ser żółty
Wakacyjne miłości