Co z opienkow??

11. Data: 2007-10-10 06:42:02

Temat: Re: Co z opienkow??
Od: "Aneczka" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeciez grzyby podsuszone są niesmaczne....

12. Data: 2007-10-10 06:44:06

Od: "Aneczka" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie musisz krzyczeć...przecież wiem że pierogi ale z podsuszonymi grzybami
są...
już podaję:do ugotowanych ziemniaków i ostudzonych dodajesz biały ser i
doprawiasz piprzem

13. Data: 2007-10-10 06:48:26

Od: "Aneczka" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję :) jak wrócę do domu to zrobie....
czy tu wszyscy o jedzeniu gadają???

14. Data: 2007-10-12 14:49:15

Od: "tomasz kowalski" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

grzyby opieńki są bardzo smaczne ele podsmarzane na oleju

Czym nafaszerować cukinię?
[spam] zarabiaj w necie
Co z mielonego mięsa wołowego ?
dania w parowarze