Czym nafaszerować cukinię?

1. Data: 2007-10-04 10:17:27

Temat: Czym nafaszerować cukinię?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zostało mi od wczoraj trochę sosu do spaghetti, poza tym mam prawdziwy
wiejski biały ser. Czy da się to jakoś połączyć i nafaszerować tym
cukinię? Może jakieś inne pomysły z cukinii i powyższych składników na
dzisiejszy obiad?

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-10-04 10:29:27

Temat: Re: Czym nafaszerować cukinię?
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiejski biały ser. Czy da się to jakoś połączyć i nafaszerować tym
> cukinię? Może jakieś inne pomysły z cukinii i powyższych składników na

Mozna zrobic placuszki z cukini z sosem:

Zetrzeć cukinie na tarce (duże oczka), posypać solą, odstawić na jakiś czas,
odcinąć wodę.
Przygotować ciasto:
- 3jaja,
-300g mąki,
-1,5 szkl. mleka,
- 0,5 łyżeczki proszku do pieczenia,
- 1 pęczek dymki,
- 1 pęczek koperku,
- 1 por (biała część),
- 1 łyzka sosu sojowego,
- sól, pieprz, czosnek granulowany (jeśli ktoś lubi).

Przygotować ciasto, dymkę/koperek,por pokroić, dodać startą cukinię,
wszystko razem wymieszać.
Piec na oleju placuszki na złoty kolor. Podawać z sosem.
Bardzo fajne delikatne placuszki, moje dzieci się tym zajadają :-)

Smacznego

Monika

3. Data: 2007-10-04 10:32:15

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zetrzeć cukinie na tarce (duże oczka), posypać solą, odstawić na jakiś
czas,
> odcinąć wodę.

odcinąć wodę= odcisnąć wodę (tak to jest jak się człowiek śpieszy :-) )

Pozdrawiam

Monika

4. Data: 2007-10-04 10:52:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> odcinąć wodę= odcisnąć wodę (tak to jest jak się człowiek śpieszy :-) )

Skapowałam, nie przejmuj się ;-).

Ewa

5. Data: 2007-10-04 11:15:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> Zetrzeć cukinie na tarce (duże oczka), posypać solą, odstawić na jakiś czas,

Cukinię obierasz, wydrążasz, czy ścierasz jak leci?

Ewa

6. Data: 2007-10-04 11:43:09

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cukinię obierasz, wydrążasz, czy ścierasz jak leci?

obieram i wydrążam, ale pewnie mozna tego nie robić i też będzie dobrze

Monika

7. Data: 2007-10-07 14:57:08

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> wiejski biały ser. Czy da się to jakoś połączyć i nafaszerować tym
> cukinię? Może jakieś inne pomysły z cukinii i powyższych składników na

moja to faszeruje mielonym miesem z indyka, na wierzchu ser i do piekarnika

[spam] zarabiaj w necie
Co z mielonego mięsa wołowego ?
dania w parowarze
czy są takie młynki