Co z tym pomidorkiem???

1. Data: 2007-07-27 17:33:20

Temat: Co z tym pomidorkiem???
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Proszę o pomoc bo nie wiem co się stało z moim pomidorkiem. Wszystko było
dobrze do wczoraj. Nagle pojawiły się żółte liście, takie czarne plamy i
powoli usycha. Co to może być?? Można będzie go jeszcze uratować??? A jeżeli
nie da się już nic z tym zrobić to jak się ustrzeć na przyszłość???

Poniżej zamieszczam linki do zdjęć pomidora:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bf733d071384a52
.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d747431258dcb001
.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c916c27510057ca
.html

Dziękuję i pozdrawiam

Tysia

2. Data: 2007-07-27 19:13:24

Temat: Re: Co z tym pomidorkiem???
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tysia" <t...@b...pl> wrote in message
> [...]
> nie da się już nic z tym zrobić to jak się ustrzeć na przyszłość???
>
> Poniżej zamieszczam linki do zdjęć pomidora:

Pryskać na fungi...

Witam
Jak rozmnozyc winobluszcz ...
Saruma henryi