Co za posucha?

1. Data: 2001-06-20 21:25:36

Temat: Co za posucha?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jaki "jerz" by się nadał? A gdzie są bywalcy?
pozdr. Jerzy

2. Data: 2001-06-20 22:58:48

Temat: Re: Co za posucha?
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Może jaki "jerz" by się nadał? A gdzie są bywalcy?
> pozdr. Jerzy

Czy sam odpowiadasz sobie na nie postawione pytania, biedaku? Bywalcy
czego? Jaki jerz?
Magdalena Bassett
zaciekawiona

-Home is where you hang your @-

3. Data: 2001-06-21 05:27:26

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Może jaki "jerz" by się nadał? A gdzie są bywalcy?
> pozdr. Jerzy

"Bywalcy" cosik wybyli, może:
- pracują w ogrodach,
- odpoczywają na wczasach,
- angażują się mocno w pracę zawodową lub
- szukają nowych okazów :-))
Być też może stracili dostęp do internetu lub chęć do takiego dostępu. :-)
Pozdrawiam Krystyna.

4. Data: 2001-06-21 10:44:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> Czy sam odpowiadasz sobie na nie postawione pytania, biedaku? Bywalcy
> czego? Jaki jerz?
No widzisz do czego to już dochodzi? ;-)))

> zaciekawiona
No może być i ktoś inny, byle by pisał ciekawie. Jak np. ty o swojej
wyprawie.
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-06-21 10:51:03

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> No widzisz do czego to już dochodzi? ;-)))

A nie powinno byc:
... do czego to jeż dochodzi? ;-)))

A moze tak Janusz Czapski powinien znow oglosic jakis konkurs,
tym razem na poszukiwanie wiekszej ilosci stalych bywalcow grupy? ;-)

Pozdrawiam
Lilla

6. Data: 2001-06-21 12:03:48

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> A nie powinno byc:
> ... do czego to jeż dochodzi? ;-)))
>
> A moze tak Janusz Czapski powinien znow oglosic jakis konkurs,
> tym razem na poszukiwanie wiekszej ilosci stalych bywalcow grupy? ;-)

Myślę, że nie tyle o poszukiwanie bywalców ile o temperaturę dyskusji
Jerzemu biega.. Ostrego polemisty mu brak! A temperament pod koniec
wiosny go rozsadza.
Powinien ekomanów znów zaczepić.. Wtedy dyskusja ognista wraz z
inwektywami pewna. :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2001-06-21 12:46:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Myślę, że nie tyle o poszukiwanie bywalców ile o temperaturę dyskusji
> Jerzemu biega.. Ostrego polemisty mu brak! A temperament pod koniec
> wiosny go rozsadza.
Jak na to wpadłeś?
Spójrz w kalendarz!!! ;-)))

> Powinien ekomanów znów zaczepić.. Wtedy dyskusja ognista wraz z
> inwektywami pewna. :-)))))
Dlaczego oceniasz ich tak źle? ;-)))
Pozdrawiam Jerzy

8. Data: 2001-06-21 13:22:08

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> Jak na to wpadłeś?
> Spójrz w kalendarz!!! ;-)))

Wpadłem bo spojrzałem:-)

> Dlaczego oceniasz ich tak źle? ;-)))

Z punktu widzenia udziału w polemikach i łatwości sprowokowania do dyskusji
oceniam ich wręcz wyjatkowo dobrze. Nawet lepiej jak feministki. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS.
Przyznaję Ci jednak rację, że jakoś mdławo się na grupie porobiło.

9. Data: 2001-06-21 15:15:01

Temat: Lato, jakie będzie?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> Wpadłem bo spojrzałem:-)
To zauawż, że w 2001 roku Słońce opuściło znak Bliźniąt i wstąpiło w znak
Raka dzisiaj, tj. 21 czerwca o godz. 9:38, inaugurując w ten sposób
astronomiczne lato.
Więc nastrój mam wczesnoletni, a właściwie już się szykuję do urlopu i nie
mogę się go doczekać.

> Z punktu widzenia udziału w polemikach i łatwości sprowokowania do
dyskusji
> oceniam ich wręcz wyjatkowo dobrze. Nawet lepiej jak feministki. :-)
Ooooo, to mi się podoba.

> PS.
> Przyznaję Ci jednak rację, że jakoś mdławo się na grupie porobiło.
No comments.

Uważaj w lecie na swoje winogrona, podwiąż je solidnie bo będą gwałtowne
burze [możliwe, że nawet z gradem].
Pozdrawiam Jerzy

10. Data: 2001-06-21 15:29:31

Od: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Jun 2001 15:22:08 +0200, j...@l...pl (Janusz Czapski) wrote:

>Przyznaję Ci jednak rację, że jakoś mdławo się na grupie porobiło.

Znaczy się, mdła jestem?....Bardzo Januszowi dziękuję. Poczekam, może
się kiedyś spotkamy oko w oko - popatrzę, jak się Janusz w język
gryzie. A Jerzemu należałoby zadać temat do opracowania (ładnie, wręcz
podręcznikowo się wypowiada na wiele tematów), więc może "Mikroflora
naszych ogrodów". Podstawa w pełni tego słowa znaczeniu. Więc
poczekajmy i poczytajmy.
Jak zwykle dołączam dużą uśmiechniętą buźkę !

Z ciekawości pytam...
CZOSNEK OZDOBNY ALLIUM MOLY
Server udostepniajacy alt.binaries.pictures.ga rdens i al.binaries.pictures.sce nic
Powitanie
Uprawa hydroponiczna