Co zamiast tfui?

1. Data: 2011-06-06 07:56:56

Temat: Co zamiast tfui?
Od: "severin" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym posadzić coś na żywopłot do wysokości około 2-3m, ziemia ciężka,
gliniasta. Odległość od tarasu do ogrodzenia, jakieś 2-3m. Przycinanie
odpada, sasiad raczej mało ugodowy.

2. Data: 2011-06-09 06:15:40

Temat: Re: Co zamiast tfui?
Od: "Ptok" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja posadziłem jałowce - zamierzam wyprowadzi je do takiej wysokości jak
piszesz i potem przycinac aby zrobiły "ścianę" . Efekt uboczny , że kłujące
cholery.

Ptok

3. Data: 2011-06-10 20:38:07

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja posadziłem jałowce - zamierzam wyprowadzi je do takiej wysokości jak
> piszesz i potem przycinac aby zrobiły "ścianę" . Efekt uboczny , że
> kłujące cholery.

Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
Są trujące i rakotwórcze.

4. Data: 2011-06-10 20:45:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Jun 2011 22:38:07 +0200, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
> Są trujące i rakotwórcze.

Kto mądry żre owe?
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

5. Data: 2011-06-10 20:49:13

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto mądry żre owe?

Nie trzeba żreć.
Wystarczy oddychać.

6. Data: 2011-06-10 20:50:40

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Nie trzeba żreć.
> Wystarczy oddychać.

A i dzieci zanim zmądrzeją żrą to i owo.

7. Data: 2011-06-10 20:50:58

Temat: Odp: Co zamiast tfui?
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" strzela jak łysy warkoczem:

> Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
> Są trujące i rakotwórcze.

Werka, nie wiem czy masz w ogródku te czy inne rodzaje roślin, ale widze u
Ciebie objawy poważnego zatrucia ;-)

Zdroofka Johnny

8. Data: 2011-06-10 20:53:27

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Veronika" strzela jak łysy warkoczem:

> Werka, nie wiem czy masz w ogródku te czy inne rodzaje roślin, ale widze u
> Ciebie objawy poważnego zatrucia ;-)

No mam.
Ale malutkie i się zastanawiam czy czasem nie wyrwać.
Jak się zaprę to bez ciężkiego sprzętu jeszcze dam radę.

9. Data: 2011-06-10 20:53:54

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ptok" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jałowce, cisy i tuje to się podobno tylko na cmentarze nadają.
> Są trujące i rakotwórcze.
Ffffffffffszystkie?????????????
Pozdrawiam z kuchni
skryba

10. Data: 2011-06-10 20:57:09

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> No mam.
> Ale malutkie i się zastanawiam czy czasem nie wyrwać.
> Jak się zaprę to bez ciężkiego sprzętu jeszcze dam radę.

Zaprzyj sie koniecznie. Może popuścisz i jałowcom odpuścisz.
skryba alternatywnie

stevia sadzonki do kupienia, jak ktoś potrzebuje...:-)
ciekawe spostrzeżenie dotyczące pszczół
Re: Patron grupy na 2011
Patron grupy na rok 2011
Kosa elektryczna