Co zrobić z 200g mielonych migdałów?

1. Data: 2011-02-12 14:59:27

Temat: Co zrobić z 200g mielonych migdałów?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zostało mi jeszcze od świąt i warto je w końcu zużyć.
Macie pomysł na jakieś niezbyt pracochłonne ciasto albo inną słodycz?

Ewa

2. Data: 2011-02-12 15:10:11

Temat: Re: Co zrobić z 200g mielonych migdałów?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Feb 2011 15:59:27 +0100, medea napisał(a):

> Zostało mi jeszcze od świąt i warto je w końcu zużyć.
> Macie pomysł na jakieś niezbyt pracochłonne ciasto albo inną słodycz?

Poszukaj przepisu na kokosanki - zrób według niego "migdalinki" :-)

3. Data: 2011-02-12 15:18:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 16:10, Ikselka pisze:

> Poszukaj przepisu na kokosanki - zrób według niego "migdalinki" :-)

Wydaje mi się, że ktoś podawał kiedyś tutaj przepis na ciasto migdałowe.
Ale nie mogę znaleźć.

Ewa

4. Data: 2011-02-12 15:41:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Feb 2011 16:18:07 +0100, medea napisał(a):

> Wydaje mi się, że ktoś podawał kiedyś tutaj przepis na ciasto migdałowe.
> Ale nie mogę znaleźć.

Mój tort czekoladowo-migdałowy to chyba zbyt pracochłonny jest...
;-)

5. Data: 2011-02-12 18:40:17

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lut, 15:59, medea wrote:
> Zostało mi jeszcze od świąt i warto je w końcu zużyć.
> Macie pomysł na jakieś niezbyt pracochłonne ciasto albo inną słodycz?

Może ciasto migdałowe?
http://mojewypieki.blox.pl/2008/11/Ciasto-migdalowe-
z-cytryna.html

BTW Ja to dodaję migdały do serników i do niektórych sałatek. I
schodzi mi parę paczek 200g w ciągu roku;p

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2011-02-12 18:57:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Feb 2011 15:59:27 +0100, medea napisał(a):

> Zostało mi jeszcze od świąt i warto je w końcu zużyć.

Przypomniało mi się - kiedyś dodałam takie zmielone migdały do ciasta
takiego jak na tartę. Rozwałkowałam na grubość 0,7 cm, pokroiłam na
kwadraty o boku jakieś 8-9 cm, kapnęłam w srodek troszkę dżemu albo
kawałeczek jabłka, złożyłam po przekątnej smarujac białkiem brzeg - i były
pyszne ciastka. Posypane cukrem pudrem po upiieczeniu, oczywiście.

7. Data: 2011-02-12 19:06:13

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 19:40, JaMyszka pisze:
> Może ciasto migdałowe?
> http://mojewypieki.blox.pl/2008/11/Ciasto-migdalowe-
z-cytryna.html

Dzięki! Zdjęcie i przepis (w swojej prostocie) wyglądają wyjątkowo
zachęcająco, więc chyba jutro je zrobię. Jedna dziewczyna tam napisała,
że piekła to ciasto jako babeczki, może i ja tak zrobię.

Niemniej jednak ktoś tu kiedyś podawał przepis na ciasto z jakąś
migdałową masą, coś a'la tarta, ale nie jestem pewna, czy czegoś nie mylę.

Ewa

8. Data: 2011-02-13 00:27:21

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 20:06, medea pisze:
> [...]
>
> Niemniej jednak ktoś tu kiedyś podawał przepis na ciasto z jakąś
> migdałową masą, coś a'la tarta, ale nie jestem pewna, czy czegoś nie mylę.

http://www.uwielbiam.pl/przepisy/przegladanie/marcep
an
tylko marcepan.

9. Data: 2011-02-13 00:51:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Feb 2011 20:06:13 +0100, medea napisał(a):

> Niemniej jednak ktoś tu kiedyś podawał przepis na ciasto z jakąś
> migdałową masą, coś a'la tarta, ale nie jestem pewna, czy czegoś nie mylę.

http://kobieta.gazeta.pl/poradnik-domowy/1,48637,889
6395,Baklawa_marokanska_,,ga,,5.html

10. Data: 2011-02-13 12:30:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-13 01:51, Ikselka pisze:

> http://kobieta.gazeta.pl/poradnik-domowy/1,48637,889
6395,Baklawa_marokanska_,,ga,,5.html

Też dobry pomysł, ale nie mam ciasta francuskiego. Poza tym to słodkie
jest bardzo - jadałam w hotelach w krajach śródziemnomorskich.
Zaraz zabieram się za babkę migdałową i się podzielę wrażeniami.

Ewa

jak dluga waznosc ma kawa w puszce?
Jak usunąć lak z butelki wina?
syrop z sumaka, syrop z granatów