Co zrobic z bialkiem?

1. Data: 2005-05-27 11:15:15

Temat: Co zrobic z bialkiem?
Od: "Geny" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zostalo mi bialka z 4 jajek. co mozna z niego zrobic do obiadu wylaczajac
panierke?

2. Data: 2005-05-27 11:43:33

Temat: Re: Co zrobic z bialkiem?
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zostalo mi bialka z 4 jajek. co mozna z niego zrobic do obiadu wylaczajac
> panierke?

Kupić truskawki, ubić pianę i zrobić mus :)

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

3. Data: 2005-05-27 19:48:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kinga 'Słowotok' Macyszyn napisał(a):

> Kupić truskawki, ubić pianę i zrobić mus :)

A jak się robi taki mus? Ubija się białka z cukrem i dodaje zmuszone
truskawki :-)? Nie siądzie ta piana i nie zrobi się glut?

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2005-05-30 10:40:45

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się robi taki mus? Ubija się białka z cukrem i dodaje zmuszone
> truskawki :-)? Nie siądzie ta piana i nie zrobi się glut?

Jeszcze nie robiłam, ale mam przepisy z archiwum prk i wyglądają smacznie.
Generalnie są 2 wersje musów - z żelatyną i bez i zastanawiam się, czemu
funkcjonują dwa, chodzi o wersję dla mięsnych i jaroszy? W portalu
poświęconym dzieciom przepis na mus też jest bez żelatyny.

Podaję przepisy, jakie udało mi się wygooglać i proszę grupowiczów przy
okazji tego tematu o podpowiedź, któa wersja jest lepsza

Z żelatyną:
http://www.majkowscy.neostrada.pl/kuchnia/polska/d18
.html

Bez żelatyny:
http://kuchnia.kisa.pl/przepis.php?nr=18&hm=pr/mu

Z białym serem (???? próbował ktoś?)
http://www.bajbus.pl/index.phtml?ids=niezbednik&kat=
przepisy&tmt=przepis&nr=21

A ten jest za to z mąką ziemniaczaną (więc pewnie wyjdzie coś na kształt
kisielu)
http://www.erodzice.com/przepisy_truskawkowe.php

No i sama teraz nie wiem, który będzie w smaku najlepszy - z żelatyną, czy
bez?
Wersja z serem w grę nie wchodzi :)

5. Data: 2005-05-31 13:16:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przepisy&tmt=przepis&nr=21

> A ten jest za to z mąką ziemniaczaną (więc pewnie wyjdzie coś na kształt

dzięki za linki, fajne te przepisy, muszę popróbować :-)

Ewa

canneloni ze szpinakiem
sushi ?
Sklep w Łodzi