Co zrobic z królika ?? - dygresja na temat

1. Data: 2001-03-22 11:23:00

Temat: Co zrobic z królika ?? - dygresja na temat
Od: "greg" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
21.03.01 wysłałem zapytanie na temat "Co zrobic z królika ??" Tego, no. Yyy,
jakby tu powiedzieć. Jak zobaczylem ilość odpowiedzi to się bardzo
ucieszyłem :-( Tak więc dzieki za przepisy i dwa razy tyle odpowiedzi
obrońców KRÓLICZYZNY i innej ZWIERZĘCZYZNY :-)))) Tak więc myśle, że czasami
lepiej jest zapytać o przepis np. na zupe z gwoździa, lub pieczeń ze śniegu
(kto ogląda filmy Woody Alena, powinien wiedzieć, że to jest smaczne).
Przynajmniej odpowiedzi będą w temacie (tak mi się zdaje) i biedny smakosz
nie urazi niczyjej godności (no chyba, ze ktoś zbiera złom i robienie zupy
na gwoździu też będzie uważał za barbarzyństwo :-)))))) )

Pzdr
Grzechu

P.S. Podobieństwo do zdarzeń i osób występujących na liście jest zupełnie
przypadkowe i nie zamierzone :-))))))))))))

G.

1. Data: 2001-03-22 12:05:20

Temat: Re: Co zrobic z królika ?? - dygresja na temat
Od: Joanna S. <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie urazi niczyjej godności (no chyba, ze ktoś zbiera złom i robienie zupy
> na gwoździu też będzie uważał za barbarzyństwo :-)))))) )

Nie denerwuj sie Grzesiu, ja stanelam w obronie biednego kroliczka, bo sama hodowalam

jednego przez ponad siedem lat, zmarlo mu sie przed Bozym Narodzeniem, wiec sam
rozumiesz. Jestem wegetarianka, ale szanuje Twoje swiete prawo do spozycia czegos, co

kiedys mialo oczy i kicalo, hi hi hi.

Smacznego!
Aska

1. Data: 2001-03-22 12:07:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Mar 2001 12:23:00 +0100, "greg" <g...@p...pl>
wrote:

> [...]
>
>P.S. Podobieństwo do zdarzeń i osób występujących na liście jest zupełnie
>przypadkowe i nie zamierzone :-))))))))))))

No cos Ty, Grzechu! Myslisz, ze zupa na gwozdziu lub pieczen ze
sniegu powstrzyma grupe od dygresji?????
a ze zlomu to moga byc pieniadze!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-22 14:10:37

Od: "Sledz" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pasztet !

Sledz

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-03-23 21:55:05

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasztet !
>
> Sledz

w śmietanie z cebulką i jabłuszkiem, i z kartofelkami w mundurkach.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-03-23 22:35:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Mar 2001 22:55:05 +0100, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>w śmietanie z cebulką i jabłuszkiem, i z kartofelkami w mundurkach.
>pozdr. Jerzy

Sledz, krolik czy pasztet?

1. Data: 2001-03-26 11:04:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:8...@4...com..
.

> Sledz, krolik czy pasztet?
Sledz, bo królik to w potrawce, ale to sie tak ladnie ulozylo. ;-)))
pozdr. Jerzy

Pytanie do Grupowiczow z 3miasta
Swiateczne jajeczka
moje urodziny z kuchnia bawarska !!!