Co zrobić z mintaja ??

1. Data: 2003-07-02 18:00:30

Temat: Co zrobić z mintaja ??
Od: "Piotr Kołsut" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Nazywam się Piotr Kołsut
Często czytam wasze przepisy ale jak narazie to jeden mi się udało zrobić,
ale przyszła mi teraz ochota na rybkę.
No i właśnei niedawno widziałem całkiem ładnego mintaja a właściwie to był
filet. i co znim moge zrobi??.
Przejżałem liste dyskusyjną jak najobszerniej i nie znalazłem nic co mnie
interesuje, a chciałem ją usmażyć tyle ze z dodatkiem "finezji" :)

A jak komuś się przyda mój przepis może niezbyt ambitny ale zawsze :)
Oto i on
Napewno wiele osób lubi frytki, ja też, ale oststnio przypadkiem wysypał mi
się na nie Delikat do mięs knora...
i musze przyznać ze mi smak się spodobał węc postanowiłem obsypać
obficiecałą miche frytek tą przyprawą, efekt był dlamnie zaskakujący
zasmakowało mi i od tej pory tak przyrządzone frytki zajadam oczywiście
kurczaczkiem. Mniam :))
Pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2003-07-02 21:32:41

Temat: Re: Co zrobić z mintaja ??
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kołsut" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przejżałem liste dyskusyjną jak najobszerniej i nie znalazłem nic co mnie
> interesuje, a chciałem ją usmażyć tyle ze z dodatkiem "finezji" :)

moja ryba, teraz, nie bylby smazona
jako ze mlode, dzialkowe warzywa sa codziennie
to taka rybe, najpierw lekko posolilabym, opieprzyla, oblozyla mloda cebula,
do tego marchewka starta na grubych oczkach, pietruszka i seler takoz
do tego troche groszku zielonego
na spod i wierzch obowiazkowo zielone - czyli lisc selera, natka pietruszki,
koperek (mozna wszytskiego po troche, mozna to, co sie najbardziej lubi)
jest juz i papryka, nie z hiszpanii itp, tylko nasza, wiec i tego byl
wkroila :)

wszystko to, ulozyla na spod, i na wierzch ryby
a calosc ulozylabym na folii aluminiowej na wierzch troche masla
wlozyla do naczyna zaroodpornego, lekko spod podlala rosolem i do piekarnika

lub do jakiegos garna na powietrze :) i tez ... na jakies 20 minut, tak
coby sie ta ryba dobrze przyrzadzila
do tego moze byc ziemniak w mundurkach lub ziemniak pieczony tez w lupinach
posmarowany lekko maslem czosnkowym
obowiakowa salata z pomidorem lub inna surowka ze swiezych warzyw

o.. tak wlasnie wygladalby obiad z ryba

Marta

1. Data: 2003-07-03 03:35:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kołsut" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Przejżałem liste dyskusyjną jak najobszerniej i nie znalazłem nic co mnie
> interesuje, a chciałem ją usmażyć tyle ze z dodatkiem "finezji" :)

jajko z 1/4 szklanki mleka wymieszaj w plytkim naczyniu, w osobnym zmieszaj
pokrojone migdaly z bulka tarta, i jescze na dodatkowym talerzu przygotuj
make zmieszana z pieprzem. Filety najpierw obtocz w mace, potem zamocz w
jajku z mlekiem a potem do bulki tartej z migdalami. w garnku zaroodpornym przygotuj
olej z maslem wsadz do piekarnikaa (acha wczesniej juz nagrzej piekarnik)
zeby to zawrzalo, i do tego dodaj przygotowana rybe, tak zeby tluszcz ja pokryl.
piecz 8-10 min. ma byc zlotobrazowa.
smacznego
iwon(k)a

1. Data: 2003-07-03 06:10:40

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Marta Trzaska napisal(a):

>wszystko to, ulozyla na spod, i na wierzch ryby
>a calosc ulozylabym na folii aluminiowej na wierzch troche masla
>wlozyla do naczyna zaroodpornego, lekko spod podlala rosolem i do piekarnika

Naczynie zaroodporne przykryc pokrywka aby sie to dusilo czy zostawic
bez przykrycia?

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-07-03 16:30:16

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> napisał
w wiadomości news:dtg7gvsmlcva83qmi5fmrbpcid2d75uh2r@4ax.com...
> Naczynie zaroodporne przykryc pokrywka aby sie to dusilo czy zostawic
> bez przykrycia?

przykryc ale wtedy mniej rosolu :)
albo np nalozyc folie na wierzch i zrobic na niej troche dziurek i wtedy
mozna troche wiecej go wlac, bo wyparuje
tez bedzie b. dobre :)

Marta

Czy Zaslupie jeszcze istnieje?
problem z tłumaczeniem przepisu ang/pol