Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'

1. Data: 2015-10-03 14:56:48

Temat: Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po 18 latach kapłaństwa, ksiądz Charamsa postanowił powiedzieć otwarcie o swoim
homoseksualizmie. "Wiem, że nie mogę już dłużej wypełniać tego, co kocham, bez
ukazania mojej natury, bo musiałbym być faryzeuszem. Nie mogę już tylko po kryjomu
wspierać homoseksualisty, który kocha swojego partnera. Nie mogę już tylko po cichu
pocieszać lesbijek i dawać im siłę, by wytrwały w tym koszmarnym zohydzeniu,
upodleniu, które jest efektem mentalności katolickiej.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
955915,coming-out-polskiego-ksiedza-w-watykanie-jest
em-gejem-kler.html