Jak pis dojdzie do władzy

1. Data: 2015-10-03 19:43:04

Temat: Jak pis dojdzie do władzy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/TOKFM/f640x640/46/20/
08/01764997af.jpg

2. Data: 2015-10-03 20:25:36

Temat: Re: Jak pis dojdzie do wladzy
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
news:3bb251b0-27ec-4311-b689-48731b0b1dd3@googlegrou
ps.com...
> http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/TOKFM/f640x640/46/20/
08/01764997af.jpg

Ooo, do czego idzie. Krowy bedo sie zrebili, kobyly cielili, owieczki
prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda, bociany
plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

--

Chiron

---
Avast.

3. Data: 2015-10-03 20:40:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 20:25:36 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda, bociany
> plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

:-D

4. Data: 2015-10-03 21:05:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda, bociany
plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

Przecież w Konopielce nabijają się z takich ciemnych buraków jak wy przerożonych
postępem cywilizacji, dlatego to wklejałem.

5. Data: 2015-10-03 21:15:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=BRwDNwEpKwc

6. Data: 2015-10-03 21:47:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

> prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda, bociany
> plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

No tak no przecież księża tyż muszą poruchać dzieci, zapomniałem że u katoli to
oczywiste, katole nie lubią tych normalnych a do zboków na kolankach, ukrywanie
zboka, kłamanie że dziecko napadło i ono jest zbok, obłuda cyrkowca i salta obłudy.
Przecież katol ma alergie na prawdę, aż dojdzie do tego jak w Holandii, ruszyli
ludzie z linami to zaczeli przepraszać, bo się bali na ulice wyjść, bo moralność
katola jest taka że nie jego dupa ani zarodka dupa gwałcon, co tam jakieś dzieci.

7. Data: 2015-10-04 10:35:23

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 20:25, Chiron pisze:

> Ooo, do czego idzie. Krowy bedo sie zrebili, kobyly cielili, owieczki
> prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda,
> bociany plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

:) :) :)

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka - wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

8. Data: 2015-10-04 14:19:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Chiron napisał:

> Ooo, do czego idzie. Krowy bedo sie zrebili, kobyly cielili, owieczki
> prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda, bociany
> plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

Mnie tam właściwie interesuje tylko kasa, kto z kim i dlaczego
raczej mnie wali:)

Prof. Leszek Balcerowicz: Gdy rządził PiS, tak skrajnie nie było
http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/prof-leszek-balce
rowicz-gdy-rzadzi-pis-tak-skrajnie-nie-byo_299596.ht
ml

http://niepoprawni.pl/blog/2559/czego-dokonal-rzad-p
is-w-niespelna-dwa-lata-14vii2006-5xi2007

PO właściwie umie skubnąć tylko szarego goja:
http://www.skarbowcy.pl/blaster/extarticle.php?show=
article&article_id=22211

A jak to było z kredytami we frankach:
http://www.zelaznalogika.net/ryszard-petru-czyli-wia
rygodnosc-konsekwencja-i-prognoza-pewna-jak-w-banku/

Więc? Ostatecznie może być i pis, choć są lepsi.

9. Data: 2015-10-04 15:10:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niebieski
> [...]

> prosili, chlop z chlopem spac bedzie, baba z baba, wilki latac beda,
> bociany plywac, slonce wzejdzie na zachodzie, a zajdzie na wschodzie!

Co was tak bawi że obłudny Duda naplutł bzdur i teraz się ze wszystkiego wycofuje, i
mamy bigota która zamiast być prezydentem bezstronym władzi w dupę bez wazeliny
klerowi.
No gdyby Kopacz tak postępowała to nie tylko ryje byście rozdzierali ale i z kutastów
kwik by szedł.

10. Data: 2015-10-04 15:10:51

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
użytkownik Chiron napisał:

> [...]

rygodnosc-konsekwencja-i-prognoza-pewna-jak-w-banku/

Więc? Ostatecznie może być i pis, choć są lepsi.

=================================

Ostatecznie. I tak się to ciągnie- ten magdalenkowy układ.

--

Chiron

---
Avast.

Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'
DUDA PRZYWRACA CODZIENNE MSZE W PAŁACU PRECYDENCKIM
"Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy
Ewolucja a Świadomość.
Problem Terlikowskiej