Ostatnio przeraża mnie to stwierdzenie...

1. Data: 2015-10-03 22:11:45

Temat: Ostatnio przeraża mnie to stwierdzenie...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...Pokolenie JP2.....

Jan Paweł II - głuchy na krzyki dzieci gwałconych przez księży-pedofilii.

http://blogi.newsweek.pl/Tekst/spoleczenstwo/696671,
10-rocznica-smierci-obroncy-ksiezy-pedofilii-jana-pa
wla-ii.html

2. Data: 2015-10-04 08:57:55

Temat: Re: Ostatnio przeraża mnie to stwierdzenie...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2015 o 22:11, glob pisze:
> Jan Paweł II - głuchy na krzyki dzieci gwałconych przez księży-pedofilii.

Czyli nie można krytykować papieży za życia, ale jak umrze to hajda na
niego?

3. Data: 2015-10-04 15:02:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
> Jan Paweł II - głuchy na krzyki dzieci gwałconych przez księży-pedofilii.

Czyli nie można krytykować papieży za życia, ale jak umrze to hajda na

Za życia miał ksywę Breżniew za ludobójstwo w Afryce .

4. Data: 2015-10-04 15:05:33

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:02, glob pisze:
> Czyli nie można krytykować papieży za życia, ale jak umrze to hajda na
> niego?
>
> Za życia miał ksywę Breżniew za ludobójstwo w Afryce .

Chyba ty Go tak nazywałeś

5. Data: 2015-10-04 15:08:46

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tu masz więcej, wystarczą same tytuły:)
http://blogi.newsweek.pl/Autor/krzyszton/

Ciekawe, czemu anonimowo? Niusłik to chyba poważne pismo:)

Swoja drogą, piękna medialna sraczka:)

http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201510/144390
2936_fx2y5b_600.jpg

http://demotywatory.pl/uploads/201509/1443776071_4yw
muf_600.jpg

6. Data: 2015-10-04 15:25:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]
> niego?
>
> Za życia miał ksywę Breżniew za ludobójstwo w Afryce .

Nie to powszechna ksywa, tylko w polsce taki bezkrytyczny kult ala wujcio Stalin się
odbywa do zbrodniarza JP2.

7. Data: 2015-10-04 15:28:01

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:25, glob pisze:
> Nie to powszechna ksywa, tylko w polsce taki bezkrytyczny kult ala wujcio Stalin
się odbywa do zbrodniarza JP2.

Nie jesteś godny przynosić Mu kapci

8. Data: 2015-10-04 15:32:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 04.10.2015 o 15:25, glob pisze:
> Nie to powszechna ksywa, tylko w polsce taki bezkrytyczny kult ala wujcio Stalin
się odbywa do zbrodniarza JP2.

Nie jesteś godny przynosić Mu kapci

Stalinowi czy JP2 bo oni tacy podobni i takich podobnych mają bezmózgowych oddanych?

9. Data: 2015-10-04 15:39:47

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2015 o 15:32, glob pisze:
> Stalinowi czy JP2 bo oni tacy podobni i takich podobnych mają bezmózgowych
oddanych?

Póki JP2 żył, był OK dla wszystkich, krótko po Jego śmierci też, ale po
kilku latach namnożyło się hejterów JP2.

10. Data: 2015-10-04 15:41:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

Póki JP2 żył, był OK dla wszystkich, krótko po Jego śmierci też, ale po
kilku latach namnożyło się hejterów JP2.

JP2 miał oddawna ksywę Breżniew za swoją politykę, na bierząco był krytykowanych,
tylko tacy jak ty biegacie i w dupę zbrodniarzom wchodzicie bez wazeliny

Jak pis dojdzie do władzy
Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'
DUDA PRZYWRACA CODZIENNE MSZE W PAŁACU PRECYDENCKIM
"Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy
Ewolucja a Świadomość.