Jak już wiecie...

1. Data: 2015-10-04 16:33:59

Temat: Jak już wiecie...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

....dotacje za suszę dla rolników zakosił kościół, Duda się wymadla, a ludzie biją
się o kurtki na zimę roznosząc sklep.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
959385,krzyki-przeklenstwa-i-walka-przy-koszach-o-ku
rtki-z-lidla.html

2. Data: 2015-10-04 18:00:24

Temat: Re: Jak już wiecie...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
>
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
959385,krzyki-przek
> lenstwa-i-walka-przy-koszach-o-kurtki-z-lidla.html

A tymi kurtkami to jak to oceniasz?
Bieda i koniecznosc? Bo za crocsami czyli jak wiadomo za towarem pierwszej
potrzeby tez sie zabijali :)
O telewizorach nie wspominając...

3. Data: 2015-10-04 18:02:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 4 Oct 2015 16:00:24 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
>>
> A tymi kurtkami to jak to oceniasz?
> Bieda i koniecznosc? Bo za crocsami czyli jak wiadomo za towarem pierwszej

Potem handlują w Allegro.

4. Data: 2015-10-04 20:33:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
A tymi kurtkami to jak to oceniasz?
Bieda i koniecznosc? Bo za crocsami czyli jak wiadomo za towarem pierwszej

Rolnikom dali dotacje za suszę i tyle ją widzieli.
Bo nagle parafie katolickie podały się za rolne, kler klera na polu pogania, orzą,
sieją, pielegnują, kombajnami jeżdżą (poważnie dotacje rolnicze poszły na rozwój
plebanii), to ci ludzie poszkodowani przez szuszę i waleni przez kościół, jak im
kurtki rzucą to z cepami lecą.

5. Data: 2015-10-04 20:57:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
Budzik
- pokaż cytowany tekst -
[...]

To jak kradnie kler to się w pale nie mieści, ja ostatnio dorwałem faceta co mi buty
kradł, bo wystawiłem na słońce. Wyskoczyłem z młotkiem, a ten mi tłumaczy że
bezdomny, a ubrania na zimę przekazane przez państwo caritasowi we mgle niejasności
znikneły i on na zimę buty chciał wziąść.

Ostatnio przeraża mnie to stwierdzenie...
Jak pis dojdzie do władzy
Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'
DUDA PRZYWRACA CODZIENNE MSZE W PAŁACU PRECYDENCKIM
"Nowy manifest wyzwolenia" ks. Charamsy