Copyright - STOP!!

1. Data: 2002-06-20 11:26:38

Temat: Copyright - STOP!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno do zgody nie dojdziecie, to moze najlepiej "agree to
disagree" czyli zgodzic sie na to, ze sie nie zgodzicie.... co?

ja bym wolala w tej chwili wiedziec jak rozmnozyc 4 biusty kurze
na 5 woloduchow, znaczy 4, jam nie woloduch...drapie sie w glowe
i drapie i nic...potrawa do zabrania w podroz, jutro. Do
tutejszej Babci jedziemy, glupio sie zwalic i oczekiwac duzego
posilku, wiec chce zabrac danie. Babcia sie zajmie ziemniakami i
innymi jarzynami. I wiem, ze to, co zrobi, bedzie tracic malizna,
wiec napchanie zoladkow nalezy niejako do mnie.

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 13:19:49

Temat: cycki kurze
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innymi jarzynami. I wiem, ze to, co zrobi, bedzie tracic malizna,
> wiec napchanie zoladkow nalezy niejako do mnie.

no to zrób te cycki panierowane, jak kiedyś pisałem. Cienko pokroić (im
cieniej, tym więcej tego wyjdzie), jak schabowe za socjalizmu.
Panierujesz w mące, jajku, parmezanie z bułką (tak 50/50) i smażysz. Ja
jednym cycem (takim na 400-500g) wyżywię 4 osoby.

Waldek

1. Data: 2002-06-20 13:36:32

Temat: Re: cycki kurze
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 15:59:21 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>ja do tego robi? (jak mi si? chce) sos pomidorowy z kaparami i kartoszku
>lub spaghetti.
>
>Waldek

pomysl nie jest zlly, nonono, panie dzieju. przygotuje panierke,
jutro najpierw obejrze mecz, potem odwioze psa do hotelu a poitem
usmaze. a w drodze ani sie nie wyleje, ani nie wywali..dobre.
dl;aczego JA sama na to nie wpadlam????????

Tr
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 13:48:14

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

O, to jest swietny pomysl, bo kurczak sam w sobie jako miesko jest mdly (w
moim odczuciu oczywiscie). Wyprobuje to.
Mapetka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-20 13:59:21

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> O, to jest swietny pomysl, bo kurczak sam w sobie jako miesko jest mdly (w
> moim odczuciu oczywiscie). Wyprobuje to.

ja do tego robię (jak mi się chce) sos pomidorowy z kaparami i kartoszku
lub spaghetti.

Waldek

1. Data: 2002-06-20 16:47:59

Temat: Re: Copyright - STOP!!
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 12:26:38 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

cut

>na 5 woloduchow, znaczy 4, jam nie woloduch...

cut

>Trysia
>K.T. - starannie opakowana

Czy mogla bys cos wiecej na ten temat...;-/

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-06-20 19:32:20

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usmaze. a w drodze ani sie nie wyleje, ani nie wywali..dobre.
> dl;aczego JA sama na to nie wpadlam????????

Wiem ze pomysl Walda jest nie do obalenia, ale wtrace, ze tez piersi
ostatnio rozmnazalam. W takie cieniutko pokrojone plasterki zawinelam z
lyzke serka ziolowego (jakis bursin, paturin, czy cos takiego), oblozylam
plasterkami boczku i spielam wykalaczka. Wyszlo...ciesz sie, ze bierzesz
kotlety, a nie gulasz z buraczkami, na tylnym siedzeniu, tak jak moja
znajoma, kiedy jej sarna pod kola sie rzucila.
Ale nie tu oczywiscie, tu nie ma lasu i sarenek, w PL, no jasne.

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-06-20 19:44:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jun 2002 19:32:20 GMT, <m...@h...com> wrote:

> [...]
>znajoma, kiedy jej sarna pod kola sie rzucila.
>Ale nie tu oczywiscie, tu nie ma lasu i sarenek, w PL, no jasne.

przepisik zapisany, boczek, serki..to sa wszystko smaczne i
pokazowe rzeczy ;)))
saren uunikac bede jutro (w USA widzialam bardzo duza na poboczu
:(( ), jutro mam byc za szoferke...prowadzac autko meza...majoac
go obok jako pasazera.....hehe

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-20 20:08:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogla bys cos wiecej na ten temat...;-/

Daj jej spokój. Nie czepiaj sie. Kazdemu sie przydarzy.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-20 20:39:34

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> saren uunikac bede jutro (w USA widzialam bardzo duza na poboczu
> :(( ), jutro mam byc za szoferke...prowadzac autko meza...majoac
> [...]

To David zdegradowany? Jako pasazer... hehe, dla mojego to cierpienie i
obraza majestatu. No to niech cie tylko nerwy nie zezra...i nie daj plamy,
bo on to zawsze potem jakos wykorzysta...;-))) I nie bierz buraczkow i
gulaszu, hahahaha, bo wiesz jak ostre hamowanie...

******
m-gosia
******

Serniki - pytanie