Cosik puszystego lekkiego może budyniowatego...???

1. Data: 2004-03-28 00:13:15

Temat: Cosik puszystego lekkiego może budyniowatego...???
Od: "AsTrA03" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.............;_))Cosik puszystego lekkiego może budyniowatego...Tak mi
sie strasznie chce czegos takiego i najlepiej zeby nie trzeba było w
piekarniku moze coś z jogurtem błagam o jakiś fajny przepisik!!!
z góry dzięki
BuZiAcZki

1. Data: 2004-03-28 07:45:41

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może to Ci przypasi?
Na 0.5 litra jogurtu naturalnego daję wsypuję galaretki,mieszam dokładnie ,
wlewam do naczynia i do lodówy aż się zetnie. Tak samo robię koleino z
jeszcze dwoma jogurtamii wlewam pokolei jedno na drugie.
wychodz trójkolorowy jogurtowy pseudoserniczek na zimno.
na wierzchu układam owoce i zalewam tężejącą galaretką, na to kleks bitej
śmietany i gotowe.

Aha , czasem trzeba posłodzić jogurt

1. Data: 2004-03-28 11:02:21

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na 0.5 litra jogurtu naturalnego daję wsypuję galaretki,mieszam dokładnie
,
> wlewam do naczynia i do lodówy aż się zetnie.

Tą galaretkę (proszek) wsypujesz do zimnego jogurtu???

Edyta

1. Data: 2004-03-28 11:41:46

Od: "Rendi" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ,
>
> Tą galaretkę (proszek) wsypujesz do zimnego jogurtu???
>
> Edyta

o to samo chciałem sie spytać... wsypujesz proszek? czy rozrobioną galaretke
w wodzie? gorącą czy zimną ?

1. Data: 2004-03-28 11:58:00

Od: "Link@" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wychodz trójkolorowy jogurtowy pseudoserniczek na zimno.
> na wierzchu układam owoce i zalewam tężejącą galaretką, na to kleks bitej

Ja robię bardzo podobną rzecz:

30% śmietanę ubijam "na twardo" i do tego dodaję już prawie gotową
galaretkę - razem miksuję króciutko i do lodówki! Ot cały przepis...
Czasami robię trójkolorową, czasami jedno... Można też dorzucić
rodzynki, orzechy laskowe itp. Proporcje: na 2 galaretki potrzeba pół
litra śmietany.
Cała moja rodzinka to uwielbia ;)

pozdr.
Linka

1. Data: 2004-03-28 12:43:04

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

do zimnego jogurtu wsypuję proszek i ewentualnie trochę cukru. Miącham
dokładnie a resztę już wiecie.

pzdr

1. Data: 2004-03-28 12:45:33

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, dałam plamę. Galaretkę trzeba rozpuścić w 1/3 porcji wody.
poprzedni post idzie do śmieci . ( ten o wsypywaniu proszku.)
Jeszcze raz b. przepraszam

1. Data: 2004-03-30 20:45:33

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wychodz trójkolorowy jogurtowy pseudoserniczek na zimno.
> na wierzchu układam owoce i zalewam tężejącą galaretką, na to kleks bitej

A czy zamiast słodzić jogurt naturalny nie lepiej dobrać jogurt owocowy do
smaku galaretki, albo kombinować z mieszankami kolorowymi? Czy z owocowego
jogurtu nie wyjdzie? Odpisz, bardzo mnie to interesuje....

1. Data: 2004-03-31 11:56:57

Od: "Misielin" <MichalSadowski@_NOSPAM_acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smaku galaretki, albo kombinować z mieszankami kolorowymi? Czy z owocowego
> jogurtu nie wyjdzie? Odpisz, bardzo mnie to interesuje....

szczerze mówiąc nigdy nie robiłam z owocowymi , ale z tego co wiem to może
być problem ze ścięciem się galaretki ze względu na owoce i i ich
substytuty.

ryba duszona
mielone
biszkopt jak wyjmować??