Cyfra+ - jaki telewizor?

następny post »
From: zixxixx <w...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Cyfra+ - jaki telewizor?
Date: Tue, 18 Aug 2009 05:25:57 -0700 (PDT)

Witam.
Wiem, ze temat walkowany juz pewnie wiele razy, ale nigdzie nie
znalazlem odpowiedzi na moje, konkretne, pytanie.

Zalozylem sobie Cyfre+ bez pakietu HD.
Teraz stoje przed wyborem telewizora i ponieważ nie mam zielonego
pojecia w temacie, prosze Was o pomoc ;)

Telewizor ma byc min. 42 calowy

A zatem jaki telewizor kupic? LCD? Czy plazme? FullHD, czy HD Ready?
Jedni pisza, ze jesli telewizja nie jest w HD, to tylko plazma, inni,
ze LCD. Czytalem tez, ze LCD moze dawac jakies zaklocenia przy
ogladaniu zwyklej telewizji... Mi chodzi tylko o to, zeby dobrze
odbieral Cyfre - nie mysle o przyszlosci, bo telewizory sa teraz tak
tanie, ze jak za 5 lat HD bedzie juz standardem i wszystkie kanaly
beda w nim nadawane, to pewnie kupie nowy...

Prosze o pomoc, bo juz zglupialem.

Z tego co widze plazmy sa nieco tansze... pradu tez juz specjalnie
duzo nie ciagna - znalazlem nawet taka, ktora ciagnie niecale 200W.