Czarna strona Księżyca.

11. Data: 2020-06-13 07:55:33

Temat: Re: Czarna strona Księżyca.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> On 2020-06-12 10:28, XL wrote:
>> XL <i...@g...pl> wrote:
>>>> https://cai24.pl/na-glowne/6377/to-czarni-bija-bialy
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/

-zobaczcie-nagranie-jak-tlum-wkracza-do-sklepu-w-chi
cago-i-wynosi-co-popadnie/

> Juz w latach 40-dziesiatych, XX wieku, gdy skola frankfurcka przeniosla
> sie do USA, zauwazono, ze istnieje ogromny potencjal w czarnym
> nacjonalizmie a latach 60-dziesiatych, zaczeto radykalizowac
> amerykanskie murzynstwo, jako element walki klasowej, ktory pozostaje
> trwale sklocony z reszta spoleczenstwa, tak, jak inne grupy odmiencow...

Wiem...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-06-13 08:11:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/

-zobaczcie-nagranie-jak-tlum-wkracza-do-sklepu-w-chi
cago-i-wynosi-co-popadnie/

> https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=C
PUSA%27s+%22Black+Belt%22

Wybrałam ten:
https://www.blackpast.org/african-american-history/b
lack-belt-republic-1928-1934/
Marzy im się znowu, ale większa. Najlepiej całe USA.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2020-06-13 08:25:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/

-zobaczcie-nagranie-jak-tlum-wkracza-do-sklepu-w-chi
cago-i-wynosi-co-popadnie/

-przyjaciolka-meghan-markle-zwolniona-w-obliczu-oska
rzen-o-rasizm-jest-bardzo-swiadoma-swoich-przywilejo
w-6520595519617856a%3famp=1

> [...]
> Dlaczego nie ma zamieszek? Mieszkańcy znaleźli na to jeden prosty sposób.
>
> Broń. Oczywiście chodzi o broń. Żaden antifiarz ani inny radykalny
> lewicowiec nie zaryzykuje napadu na restaurację, w której klienci są
> uzbrojeni.
>
> O sprawie informuje autor bloga o broni zatytułowanego ,,Światowy Dzień
> Walki z Hoplofobią". ,,Zatłoczone ulice Coeur d'Alene w Idaho, późny
> wieczór: na zewnątrz chyba więcej uzbrojonych cywilów niż gwardzistów i
> policji w stołecznym Waszyngtonie" - pisze i załącza wideo."

teczku-jest-spokojnie-cywile-nosza-ze-soba-bron-i-za
dnych-zamieszek-nie-ma-video/

Owszem, to prawda. Tylko że nie da się tego przenieść do Europy, a
zwłaszcza do krajów bloku postkomunistycznego.
W wygodnej i tłustej Europie nie ma (już)tradycji zbrojnej obywatelskiej
walki o swoje i o wspólne interesy, mentalność ludzi w tym zakresie została
zalana dobrobytem jak kiełbasa tłuszczem w słoiku i nic jej nie ruszy. A w
bloku postkomunistycznym nigdy się nie odrodziła - komuna od wojny aż do
1952 krwawo i syatematycznie niszczyła jej ostatnie objawy, mordując
Niezłomnych, równocześnie ,,pracując" nad mentalnością ich dzieci i wnuków.
Mówiąc krótko - nie wystarczy u nas dać ludziom broń i wolność działania.
Oni nie wiedzą już, co z tą wolnością i bronią mieliby zrobić SENSOWNEGO.
Na to trzeba stadnej tradycji. A ona nie tworzy się w miesiąc ani rok :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

14. Data: 2020-06-13 08:35:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> bloku postkomunistycznym nigdy się nie odrodziła - komuna od wojny aż do

1962

> [...]
> Na to trzeba stadnej tradycji. A ona nie tworzy się w miesiąc ani rok :-(

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-06-13 10:07:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2020 o 22:00, XL pisze:

> Za chwilę biali w USA będą schodzić z chodnika na jezdnię przed czarnymi...

I bardzo dobrze. Powinni robić to tak długo, aż oduczą się rasizmu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-06-13 10:21:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 03:07, Izaura pisze:

> zaczeto radykalizowac
> amerykanskie murzynstwo, jako element walki klasowej, ktory pozostaje
> trwale sklocony z reszta spoleczenstwa, tak, jak inne grupy odmiencow...

Biali właściciele niewolników też kiedyś płakali, że zaczęto im
radykalizować ich własność i chcą ich własność skłócić z właścicielami.
Oni kompletnie nie rozumieli, tak jak ty, że to biali właściciele
niewolników byli problemem.
Tak samo tępi są wyznawcy kościoła. Płaczą, że walka z sukienkowymi
pedofilami, to radykalizacja przeciwników kościoła.
I tak samo jest z homofobami. To nie ludzie LGBT się radykalizują, to
homofobiczne oszołomstwo nasila represje.
Osadnicy i krzewiciele wiary w Ameryce Płn., też byli zdziwieni
radykalizacją miejscowych. A jacy byli oburzeni, gdy miejscowi zdzierali
z nich skalpy...
Normalni ludzie bronią się przed wami, a wy nazywacie to radykalizacją,
bo nie znacie historii i nie potraficie wyciągnąć wniosków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2020-06-13 10:26:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 03:19, Izaura pisze:

ago-i-wynosi-co-popadnie/

ja-wybrzeza/

> //i widzisz idiotko... czytasz i nie rozumiesz, co czytasz...
>
> Dlatego w sierpniu 80,

Pokazałem ci debilko, że plądrowanie sklepów podczas protestów nie jest
zależna od koloru skóry, więc w twoim mózgu nastąpiło spięcie. Jak zwykle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2020-06-13 10:27:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 03:26, Izaura pisze:

> Broń. Oczywiście chodzi o broń. Żaden antifiarz ani inny radykalny
> lewicowiec nie zaryzykuje napadu na restaurację, w której klienci są
> uzbrojeni.

Zgadnij dlaczego w obozach koncentracyjnych nie było zamieszek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2020-06-13 13:03:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I bardzo dobrze. Powinni robić to tak długo, aż oduczą się rasizmu.

A jak się już ,,oduczą rasizmu", to KTO NA TO WSZYSTKO ZAPRACUJE? Czarni? ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

20. Data: 2020-06-13 13:05:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ago-i-wynosi-co-popadnie/

ja-wybrzeza/

> Pokazałem ci debilko, że plądrowanie sklepów podczas protestów nie jest
> zależna od koloru skóry

Ilu widzisz białych plądrujących ten konkretny sklep?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Portret z dziaduniem?
Z cyklu ,,Rozmowy z lewakiem".