Czarna strona Księżyca.

31. Data: 2020-06-13 23:39:14

Temat: Re: Czarna strona Księżyca.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 16:32, Kviat wrote:
> [...]
ago-i-wynosi-co-popadnie/

ja-wybrzeza/

> Ilu czarnych plądrujących sklepy widziałaś w Polsce?
>
> https://glogow.naszemiasto.pl/okradli-sklep-a-podcza
s-ucieczki-uderzyli-ochroniarza/ar/c3-5016482

> https://boleslawiec.naszemiasto.pl/zobacz-jak-okrada
ja-sklep-pomoz-ustalic-zlodziei-wideo/ar/c3-3956230

> Jak długi proces myślowy musi u ciebie nastąpić, żebyś w końcu
> zrozumiała, że to nie jest kwestia koloru skóry?

Wszyscy wiemy, ze glownie chodzi o levactwo...

32. Data: 2020-06-13 23:42:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 08:35, XL wrote:
> [...]
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/

-zobaczcie-nagranie-jak-tlum-wkracza-do-sklepu-w-chi
cago-i-wynosi-co-popadnie/

-przyjaciolka-meghan-markle-zwolniona-w-obliczu-oska
rzen-o-rasizm-jest-bardzo-swiadoma-swoich-przywilejo
w-6520595519617856a%3famp=1

teczku-jest-spokojnie-cywile-nosza-ze-soba-bron-i-za
dnych-zamieszek-nie-ma-video/

> 1962

Bez urazy, ale mysle, ze nie doceniasz pokolenia dzisiejszych
dwudziestolatkow...?

//i juz wkrotce, pojda po raz pierwszy do wyborow.

33. Data: 2020-06-13 23:50:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 16:35, Kviat wrote:

> Podpowiedź: Oczywiście chodzi o broń.
>
> I jako ciekawostkę napiszę ci, że w obozach koncentracyjnych ci z bronią
> byli biali.

Masz tu, Piotrusia... i wklej se do sztambucha...

https://i.sadistic.pl/pics/b9210c387653.jpg

34. Data: 2020-06-13 23:52:02

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 23:50, Izaura wrote:

> Masz tu, Piotrusia... i wklej se do sztambucha...
>
> https://i.sadistic.pl/pics/b9210c387653.jpg

//i tu jeszcze...
https://i.sadistic.pl/pics/1c2d53b79bbf.jpg

35. Data: 2020-06-13 23:56:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 23:52, Izaura wrote:

> //i tu jeszcze...
> https://i.sadistic.pl/pics/1c2d53b79bbf.jpg

//a najlepiej, to zapros se ich wszystkich, nach Hause...!

https://en.wikipedia.org/wiki/Free_Arabian_Legion

36. Data: 2020-06-14 00:00:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2020-06-14 00:03:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-13 19:14, XL wrote:

> Niczego sobie nie uroiłam, a Bóg i tak cię kocha.

//ale, chodzi o to, zeby murzyni jom pokochali... choc raz...!

38. Data: 2020-06-14 00:06:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://cai24.pl/na-glowne/6377/to-czarni-bija-bialy
ch-szokujaca-prawda-o-odwrotnym-rasizmie-w-usa/

Ciekawe, czemu akurat białych biją - powinni przecież winić swoich
CZARNOSKÓRYCH pobratymców - łowców i handlarzy niewolników w Afryce, bez
których biali nie mieliby cienia szansy na bycie rasą panów.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

39. Data: 2020-06-14 01:32:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //ale, chodzi o to, zeby murzyni jom pokochali... choc raz...!

Zdaje się.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-06-14 09:40:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 23:31, Izaura pisze:

> Nas Katolikow zobowiazala papieska encyklika

Lubicie być z własnej woli na łańcuchu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Portret z dziaduniem?