Czarne ubrania - pranie

1. Data: 2005-08-10 16:44:13

Temat: Re: Czarne ubrania - pranie
Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo są po prostu (niektórymi) menszczyznami ;-)

No właśnie tego rodzaju obrazki oserwowałam w akademiku... Różne rzeczy
robili chłopcy ze swoimi rzeczami, a potem ich nie poznawali :-) Ale jest
coś pocieszającego - faceci to istoty wyuczalne.
Jaki stąd wniosek? Brać chłopa takiego, co mieszkał w akademiku, a nie całe
życie u mamusi. Większy będzie z niego pożytek :-)

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-08-10 16:58:53

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Aug 2005 18:44:13 +0200, in pl.rec.uroda "MAG"
<mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> wrote in <dddasp$e7s$1@news.onet.pl>:

>Jaki stąd wniosek? Brać chłopa takiego, co mieszkał w akademiku, a nie całe
>życie u mamusi. Większy będzie z niego pożytek :-)

Natychmiast rzucam chłopa mego. Co prawda umie robić pranie, dobrze
gotuje i ma wiele innych zalet, ale nie mieszkał w akademiku, tylko z
mamusią (albo bez niej) we własnym domu.

amg z awersją do uogólnień, nawet z uśmieszkiem na końcu
--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-08-10 18:03:59

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

MAG wrote:

> Raz tylko skusilam sie na jakis no-name (tzn nie
>
> Skurczyło się od płynu????? Coś nie chce mi się wierzyć... Trzeba było nie
> stosować tego płynu wraz z wrzątkiem to by się nie skurczyły.

Wszystkie ustawienia takie same, jak normalnie, i prane byly rzeczy juz
przedtem prane (przy tych samych ustawieniach) w Perle. To co niby,
krasnoludki?

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-08-10 18:18:35

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie ustawienia takie same, jak normalnie, i prane byly rzeczy juz
> przedtem prane (przy tych samych ustawieniach) w Perle. To co niby,
> krasnoludki?

Pewnie krasnoludki... Tylko jakieś złośliwe, albo jakieś niedoświadczone,
takie co w akademiku nie mieszkały ;-)

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-08-11 09:58:01

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/10/2005 6:58 PM,Użytkownik Anna M. Gidyńska usiadł wygodnie i
napisał:

> Natychmiast rzucam chłopa mego. Co prawda umie robić pranie, dobrze
> gotuje i ma wiele innych zalet, ale nie mieszkał w akademiku, tylko z
> mamusią (albo bez niej) we własnym domu.

Ja myślę, że chodziło nie tyle o mieszkanie u mamusi, ile o mniejszy lub
większy stopień samodzielności życiowej. A żeby ją zdobyć, akademik nie
jest niezbędny :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-11 10:02:35

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Aug 2005 11:58:01 +0200, in pl.rec.uroda Kruszyzna
<k...@g...pl> wrote in <ddf7fc$re7$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Ja myślę, że chodziło nie tyle o mieszkanie u mamusi, ile o mniejszy lub
>większy stopień samodzielności życiowej. A żeby ją zdobyć, akademik nie
>jest niezbędny :)

My point exactly, droga Kruszyno :)

1. Data: 2005-08-11 10:03:11

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> Ja myślę, że chodziło nie tyle o mieszkanie u mamusi, ile o mniejszy lub
> większy stopień samodzielności życiowej. A żeby ją zdobyć, akademik nie
> jest niezbędny :)

Ale zdecydowanie wplywa na zdobycie samodzielnosci zyciowej :)
A pojedyncze przypadki w ta czy wewta i tak niczego nie udowadniaja ani
nic nie obalaja.

th

1. Data: 2005-08-11 21:28:46

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Początkujący pracze różne mają pomysły :-)
> A dla niektórych tkanin (bez względu na kolor) nawet 40 stopni to za dużo.

Taaaa, przypomnial mi sie cudny sweterek welniany (w kolorze ecru - czyli do
czestego prania !), upolowany w Montonie.
Kupilam luzny (L).
Po piewrszym praniu w zasadzie bylam zadowolona, ze lekko sie skurczyl -
przeciez i tak byl za duzy.

Rozochocona (bo przeciez skoro sie skurczyl, to bardziej nie moze)
postanowilam wyprac go w pralce w programie dla wleny. Bylo ok, tylko gdy
wyjmowalam strasznie byl nasiakniety woda. Wlaczylam wiec wirowanko (na
najnizszych obrotach).
Gdy z zadowolona mina wyjmowalam sweterek z pralki okazalo sie, ze zmienil
rozmiar na taki dla..... pieciolatka :))))))))

Nie wiem jak fajny by nie byl sweterek, jesli jest w jasnym kolorze i z
welny - odpuszczam go :)))

Tak pisze ku przestrodze pomyslowiczow-leniwcow nie lubiacych prac recznie.

1. Data: 2005-08-12 09:39:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 11:28 PM,Użytkownik L usiadł wygodnie i napisał:

> Tak pisze ku przestrodze pomyslowiczow-leniwcow nie lubiacych prac recznie.

Znajoma wyprała mężowi jedwabny krawat w pralce ustawionej na program
prania super delikatnych tkanin. Właściwie nic się nie zmieniło, był
tylko gdzieć o połowę dłuższy :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-12 12:50:27

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajoma wyprała mężowi jedwabny krawat w pralce ustawionej na program
> prania super delikatnych tkanin. Właściwie nic się nie zmieniło, był
> [...]

oplulam sie

Fryzura dla mnie
wrastanie włoslów
najbardziej ulubiony zapach dla mezczyzn :) - sugestie?
Cieniutkie wlosy - odpowiednia fryzura
tusz do rzęs