Czarne ubrania - pranie

1. Data: 2005-08-13 10:18:16

Temat: Re: Czarne ubrania - pranie
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 11 sierpnia 2005 12:03
użytkownik Theli, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ale zdecydowanie wplywa na zdobycie samodzielnosci zyciowej :)

Oczywiście że tak. Tak samo jak mieszkanie na stancji, w mieszkaniu
studenckim lub gdzieś tam jeszcze. Jak najbardziej, to pomaga. Chodziło mi
tylko o to, że nie ma sztywnych reguł i, nie szukając długo, ja (tak,
ja :) ), która do końca studiów mieszkała z rodzicami (bo z Wrocka jezdem),
jestem osobą bardzo, jak myślę, samodzielną, a nawet bardziej niż niektóre
znane mi osoby, które podczas studiów mieszkały w różnych wynajmowanych
miejscach. :)

> A pojedyncze przypadki w ta czy wewta i tak niczego nie udowadniaja ani
> nic nie obalaja.

Otóż to :) Zgadzam sie w 100% :)

Krusz.
--