Czarny bandytyzm...

11. Data: 2020-06-09 22:52:55

Temat: Re: Czarny bandytyzm...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
-mieszkania-albanczyka-na-zlecenie-wlasciciela/

dansk-obciaza-ich-pawel-m-ps-misiek-4299289

1c6ea8410b5ac.jpg
onr550.jpeg

towali-i-gwalcili-mloda-kobiete-wyrok-na-oprawcow-26
latki/ar/c1-15015850

> [...]
> faszystów, nie?
>
> Takie faszystowskie i bolszewickie straszonko, to ty sobie możesz na
> trybunie ćwiczyć albo izaurze, którzy tak samo jak ty nie znają historii
> i nie wiedzą jak kończą faszyści i fanatycy religijni.
> Wiecznie "prześladowani" przez normalnych ludzi... jacy wy biedni i
> nieszczęśliwi jesteście. Czarnych się boicie, gejów się boicie, żydów
> się boicie, facetów przebierających się w sukienki się boicie... całe
> życie w strachu przed wszytkimi. Nic dziwnego, że macie nierówno pod
> kopułą i nawet mikroskopów się boicie, że was mikroskopy oszukują.

Udajesz, czy rzeczywiście jesteś prymitywem?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2020-06-09 22:59:36

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 22:52, XL wrote:
> Udajesz, czy rzeczywiście jesteś prymitywem?

Ta, przeciez robi wszystko dokladnie z instrukcja...!

//pare dni temu rewizor przyjechal.

13. Data: 2020-06-09 23:04:15

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 22:45, Kviat wrote:
> [...]
> życie w strachu przed wszytkimi. Nic dziwnego, że macie nierówno pod
> kopułą i nawet mikroskopów się boicie, że was mikroskopy oszukują.

//wezcie se zaktualizujcie... nie robcie z siebie durnia... towarzyszko...!

https://dailyarchives.org/images/whitesinsa.jpg

https://ssl.c.photoshelter.com/img-get/I0000Xjxb8RDq
I6Y/s/750/750/GWL00382SAF.jpg

https://aodl.org/oralnarratives/thumbs/1500x1500_34-
145-1C-25-AL3283_C01_117_25.jpg

https://media.gettyimages.com/photos/members-of-the-
afrikaner-weerstandsbeweging-a-rightwing-political-i
n-picture-id635937415?s=612x612

14. Data: 2020-06-09 23:11:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-09 23:04, Izaura wrote:

> [...]
145-1C-25-AL3283_C01_117_25.jpg

> https://media.gettyimages.com/photos/members-of-the-
afrikaner-weerstandsbeweging-a-rightwing-political-i

Macie tu, jeszcze... od towarzyszy radzieckich...
(chinskiego nie znam, narazie...)...

https://tinyurl.com/y94gz4ve

//wklejcie se do sztambucha :)

15. Data: 2020-06-09 23:45:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2020 o 22:52, XL pisze:

> [...]
towali-i-gwalcili-mloda-kobiete-wyrok-na-oprawcow-26
latki/ar/c1-15015850

> Udajesz, czy rzeczywiście jesteś prymitywem?

Typowa retoryka religianta-pislamisty. Prymityw nazywa innych prymitywami.
Jak to leciało? Chamska hołota? Zdradzieckie mordy? Prezydentowa to
czarownica, która powinna się poddać eutanazji?

Ale cieszę się, że dotarło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-06-10 00:16:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
145-1C-25-AL3283_C01_117_25.jpg

> https://media.gettyimages.com/photos/members-of-the-
afrikaner-weerstandsbeweging-a-rightwing-political-i

He he.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-06-10 00:19:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Jak to leciało? Chamska hołota? Zdradzieckie mordy? Prezydentowa to
> czarownica, która powinna się poddać eutanazji?

Wiem, że dotarło - tylko udawałeś, że nie. Mikroskopy to przecież był zbyt
toporny przykład, ale czasem warto.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Co oznaczają wypadające włosy we śnie?
Co oznaczają sny o wypadających zębach?
powodzenia Slazacy
Bru[tal]natne lewactwo w POwszechnym natarciu ;)
Brunatne lewactwo w POwszechnym natarciu ;P