Czas na pierniczki :)

1. Data: 2014-12-07 20:35:39

Temat: Czas na pierniczki :)
Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych co lubią pierniczki, a może zapomnieli sobie trochę
przypominam, że czas na pieczenie pierniczków według przepisu "Pana Pazio"
:))
ZZ

--
Cóż, w praktyce to się nazywa brak wiedzy.
Jeśli oponent bombarduje cię argumentami, a tobie argumentów brak,

2. Data: 2014-12-07 20:51:32

Temat: Re: Czas na pierniczki :)
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-07 20:35, obywatel ZZZ uprzejmie donosi:
> Dla tych co lubią pierniczki, a może zapomnieli sobie trochę
> przypominam, że czas na pieczenie pierniczków według przepisu "Pana Pazio"
> :))
> ZZ

Zrobiono wczora z wieczora.
Jeszcze je trzeba polukierować.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

3. Data: 2014-12-07 21:23:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-07 20:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-07 20:35, obywatel ZZZ uprzejmie donosi:
>
> Zrobiono wczora z wieczora.
> Jeszcze je trzeba polukierować.

Ja wczoraj przygotowałam ciasto i się teraz chłodzi.
Przy okazji niechcący zrobiłam karmel, w rondelku.

Ewa

4. Data: 2014-12-07 21:26:48

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-07 21:23, FEniks pisze:

> Ja wczoraj przygotowałam ciasto i się teraz chłodzi.
> Przy okazji niechcący zrobiłam karmel, w rondelku.
I co, udał się?
Niechcący zrobiłaś???
--
B.

5. Data: 2014-12-07 21:33:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-07 21:26, bbjk pisze:

> I co, udał się?
> Niechcący zrobiłaś???

Właściwie to chyba toffi zrobiłam, przy okazji robienia ciasta na
pierniczki. Przetrzymałam na ogniu rondelek z cukrem, miodem i margaryną
i się zrobiła taka ciągnąca krówka, toffi czy coś podobnego. Całkiem
nawet dobre to wyszło. Ale za to ciasto na pierniczki nie wymieszało się
dobrze i nie wiem, co to będzie. Dzisiaj nie miałam czasu na wykrawanie
i pieczenie, jutro się zobaczy.

Ewa

6. Data: 2014-12-08 04:15:02

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-07 21:33, FEniks pisze:

> [...]
> nawet dobre to wyszło. Ale za to ciasto na pierniczki nie wymieszało się
> dobrze i nie wiem, co to będzie. Dzisiaj nie miałam czasu na wykrawanie

pewnie przez te margaryne ;)
Marsjasz

7. Data: 2014-12-08 08:01:29

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.12.2014 o 20:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-07 20:35, obywatel ZZZ uprzejmie donosi:
>
> Zrobiono wczora z wieczora.
> Jeszcze je trzeba polukierować.

U mnie część już polukierowana ale pierniksy z innego przepisa ;)
https://picasaweb.google.com/114169163020644156539/2
0141207?authuser=0&feat=directlink

--
Pozdrówki
Anai

8. Data: 2014-12-08 08:10:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-08 08:01, Anai pisze:

> U mnie część już polukierowana ale pierniksy z innego przepisa ;)
> https://picasaweb.google.com/114169163020644156539/2
0141207?authuser=0&feat=directlink

Ale chyba nie zamierzasz ich jeść?!!! ;-P

PS: Ja też robię według przepisu Anki P.

Ewa

9. Data: 2014-12-08 08:14:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-08 04:15, Marsjasz pisze:

> pewnie przez te margaryne ;)

Nie! Przez gapiostwo i nowe wydanie Just Dance! ;)

Zawsze daję margarynę do tych pierniczków. Boję się, że z masłem by się
nie utrzymały tak długo.

Ewa

10. Data: 2014-12-08 08:18:43

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2014 o 08:10, FEniks pisze:

> Ale chyba nie zamierzasz ich jeść?!!! ;-P

Heh... W większości kończą jako prezenty...
Ja ich prawie w ogóle nie jadam (nie jestem jakąś szczególną fanką), ale
bardzo lubię je robić :D

--
[...]

blender minimum
Wypukłe dno garnka 36l ze stali nierdzewnej na indukcję
Termometr do piekarnika Bioterm
kiszony seler - relacja
świeża kolendra