Wypukłe dno garnka 36l ze stali nierdzewnej na indukcję

1. Data: 2014-12-05 16:23:56

Temat: Wypukłe dno garnka 36l ze stali nierdzewnej na indukcję
Od: tml <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Mam pytanie jak jest z garnkami 36l i większymi pod względem równości dna. Najpierw
kupiłem Tadar 36l, dno było pofalowane, działało na płycie indukcyjnej, ale było
wyraźnie widać nieregularne prześwity, płyta odstawała ok 1mm od płyty
(https://lh3.googleusercontent.com/-ZXC9ifU1O_E/VHJK
j6rdEBI/AAAAAAAAMjI/mz0prevArOo/w958-h719-no/IMG_201
41123_215620.jpg). Jego dno było na tyle pofalowane, że czuć było dłoną.

Oddałem go i kupiłem Ambition Vitalux 36l. Jakościowo jest to o wiele lepszy garnek
od Tadaru, ale jego dno też nie przylega do płyty, wygląda tak:
https://lh6.googleusercontent.com/-sYKlKhHkZLE/VIHM9
3FxTII/AAAAAAAANco/v5jXa9PfpDY/w958-h719-no/IMG_2014
1203_194445.jpg

Na początku wyglądało jeszcze gorzej
(https://lh3.googleusercontent.com/-rAMw4BUq0mA/VH2H
exb22OI/AAAAAAAANZ0/q4pHrzvMEEM/w958-h719-no/IMG_201
41201_230834.jpg), to co zrobiłem to zalałem do pełna gorącą wodą, zagotowałem i
zostawiłem na stole do rana, widać że się trochę wygiął we właściwym kierunku, ale
nadal na sporej powierzchni odstaje.

Jest sens wymieniać ten garnek? Mam aż takiego pecha?

Pozdrawiam,
Tomek