Testowanie...

1. Data: 2014-11-27 20:53:16

Temat: Testowanie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...tabletu. Sorry :-)

--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

2. Data: 2014-11-27 21:58:07

Temat: Re: Testowanie...
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 o 20:53, XL pisze:
> ...tabletu. Sorry :-)

Obawiam się że pod Andka nie ma dobrego czytnika Usenetu.

3. Data: 2014-11-27 22:11:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 21:58:07 +0100, Trybun napisał(a):

> Obawiam się że pod Andka nie ma dobrego czytnika Usenetu.

Oczywiście, że jest - ŚWIETNY i intuicyjny oraz darmowy - czyli ten,
którego właśnie użyłam inicjując ten wątek i już od tej pory używać mam
zamiar:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.pi
aohong.newsgroup&hl=pl
:-)
Najlepiej wybrać serwer news.neostrada.pl (są wszystkie grupy guglowe),
port 119.

PS. Teraz już piszę z kompa.

4. Data: 2014-11-27 22:28:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Nov 2014 22:11:09 +0100, XL napisał(a):

> Oczywiście, że jest - ŚWIETNY i intuicyjny oraz darmowy - czyli ten,
> którego właśnie użyłam inicjując ten wątek i już od tej pory używać mam
> zamiar

w tablecie:

> [...]
aohong.newsgroup&hl=pl
> :-)
> Najlepiej wybrać serwer news.neostrada.pl (są wszystkie grupy guglowe),

j.w.

5. Data: 2014-11-27 22:31:31

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 o 22:11, XL pisze:

> [...]
aohong.newsgroup&hl=pl
> :-)
> Najlepiej wybrać serwer news.neostrada.pl (są wszystkie grupy guglowe),

Sprawdziłem już wszystkie dostępne. Może na pierwszy rzut oka tego nie
widać, ale później sama zobaczysz że Usenet spod Andka to istna katorga.

6. Data: 2014-11-28 01:06:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <i...@j...ru> Wrote in message:

aohong.newsgroup&hl=pl

> Sprawdzi?em ju? wszystkie dost?pne. Mo?e na pierwszy rzut oka tego nie
> wida?, ale pó?niej sama zobaczysz ?e Usenet spod Andka to istna katorga.

A cos na przyklad? jakie sa niedogodnosci? Pomijajac malutkie
czcionki w tablecie i koniecznosc slipienia w nie jak sroka w
gnat -
jestem zachwycona tym konkretnym czytnikiem. Nie pracuje
sie na nim gorzej, niz na moim ulubionym windowsowym
40tudeDialog, ma wszystko, co chce zeby mial czytnik, polskie
znaki tylko nie wiem jak wlaczyc tutaj (a moze ich nie ma, nie
wiem, bo to pierwsze chwile w tym czytniku ) - najwyzej obede sie
bez nich :-)
Dodatkowo dla wygody etui z zewnetrzna klawiaturka podlaczana na
mikrousb - i smigam. Oczywiscie tablet testuje sobie dla
zastosowan mobilnych, bo fajnie go nosic w torebce i miec pod
reka jak wyjezdzam - w domu wole jednak pisac z kompa.
--
XL
z tabletu i z domu :-)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

7. Data: 2014-11-28 01:08:58

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 22:11, XL pisze:

> [...]
aohong.newsgroup&hl=pl
> :-)
> Najlepiej wybrać serwer news.neostrada.pl (są wszystkie grupy guglowe),

no ma swoje wady :P
ale uzywam bo chyba najlepszy...
w wersji platnej oczywiscie ;)
ale to raptem 16 zlotych ...
M.

8. Data: 2014-11-28 12:42:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 01:08:58 +0100, Marsjasz napisał(a):

aohong.newsgroup&hl=pl

> no ma swoje wady :P
> ale uzywam bo chyba najlepszy...
> w wersji platnej oczywiscie ;)
> ale to raptem 16 zlotych ...
> M.

Płatną to ja sobie dopieor zainstaluję, jak sprawdzę free. A w czym jest
lepsza np?

9. Data: 2014-11-28 15:18:34

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 o 01:06, XL pisze:

> [...]
> zastosowan mobilnych, bo fajnie go nosic w torebce i miec pod
> reka jak wyjezdzam - w domu wole jednak pisac z kompa.

Na początek mała korekta. Tą fatalną opinię o czytnikach usenetu pod
Androidem wyrobiłem sobie jakieś parę lat temu, a do tego czasu mogło
coś się zmienić na lepsze.

Wtedy na pierwszy plan wysuwała się wada polegająca na niemożliwości
porządnego wątkowania/grupowania wiadomości. I to w zasadzie, jak dla
mnie, dyskwalifikowało te czytniki. Było jeszcze parę innych,
pomniejszych niedogodności, których nie ma choćby w Windowsowym czy
Linuchowym Thunderbirdzie.

Można wiedzieć co to za tablet?

10. Data: 2014-11-30 21:09:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Nov 2014 15:18:34 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
> mnie, dyskwalifikowało te czytniki. Było jeszcze parę innych,
> pomniejszych niedogodności, których nie ma choćby w Windowsowym czy

Funtab 8, za złotówkę z Orange przy kolejnym przedłużeniu umowy na Neo;
niby żadne cudo, ale darmowy i wszystko w nim działa jak należy - jestem
zadowolona, do moich celów mobilnych (strony www i poczta) aż nadto. A i
film się obejrzy w podróży, i muzyki posłucha. Gadżetomanką nie jestem, ale
chętnie korzystam z tego akurat udogodnienia :-)

CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Smażone ma być!
czubryca... taa...
Znowu dynia - tym razem pumpkin pie