Czas pracy lekarza

1. Data: 2008-01-23 15:27:05

Temat: Czas pracy lekarza
Od: criv <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś mógłby dać mi namiar (link) do nowej ustawy, zgodnej z UE o
czasie pracy lekarza? Szukam w Googlach, ale nic konkretnego nie ma.

2. Data: 2008-01-23 17:33:48

Temat: Re: Czas pracy lekarza
Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "criv" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam.

> Czy ktoś mógłby dać mi namiar (link) do nowej ustawy, zgodnej z UE o
> czasie pracy lekarza? Szukam w Googlach, ale nic konkretnego nie ma.
> pozdrawiam

No namiary podaję, czego szukać

Dyrektywa Unii Europejskiej 93/104/EC z 1993 r.
Ustawa z 24 sierpnia 2007 r. o zmianie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej
Dziennik Ustaw Nr 176 z 25 września 2007 Pozycja Nr 1240

457 sekund wraz z Google :)

Pzdr
Paweł

Podraznienie skory detreomycyna
Re: "trwa w Polsce festiwal Jana Tomasza Grossa"
Re: Czy antysemityzm jest choroba psychiczna?
problemy z ukladem trawiennym
ból pleców poniżej szyi