Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

231. Data: 2013-09-13 20:34:04

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:19:22 +0200, Chiron napisał(a):

> No wiesz- patrzę ze swojej perspektywy- a nie z perspektywy moich synów. Oni
> (jak widać) na razie nei chcą dzieci. No a ja chcę wnuki- teraz. A przeceiż
> to powinna być wyłączna sprawa rodziców tych dzieci

O! Już nie muszę odpowiadać :) Sam sobie odpowiedziałeś :)

M.

232. Data: 2013-09-13 20:38:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 13:54, Chiron pisze:

> Dopiero co?! Starszy 2 lata temu, młodszy właśnie pisze magisterkę.
> Według Natury powinienem mieć pięcioro wnucząt.

Natura jak dotąd dzieci nie rodzi.

> Czy myślisz, że kobieta
> 28 letnia czy starsza to sobie może tak bezpiecznie urodzić pierwsze
> dziecko?!

Tak, jak najbardziej może. Ja miałam dopiero co skończone 30.

Ewa

233. Data: 2013-09-13 20:55:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (jak widać) na razie nei chcą dzieci. No a ja chcę wnuki- teraz. A przeceiż
> to powinna być wyłączna sprawa rodziców tych dzieci

Chcenie wnuków NIE JEST egoizmem - to zdrowy instynkt starszego pokolenia
służący mobilizowaniu młodszego w podtrzymaniu gatunku 3333-)

234. Data: 2013-09-13 21:28:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Natura jak dotąd dzieci nie rodzi.
Ale ma swoje prawa. Jest religia w USA, której jednym z nakazów jest
codzienne współżycie małżeńskie- za wyjątkiem dni okresów. No i oczywiście
wszelka antykoncepcja jest niedozwolona. Przeciętnie mają tam po 12 dzieci.
No to ja sobie tak wyliczyłem, no.
:-)

> Tak, jak najbardziej może. Ja miałam dopiero co skończone 30.

Nie twierdzę, że to niemożliwe- ale przyznasz chyba, że nie jest to
bezpieczne ani dla matki ani dla dziecka. A kiedy drugie? Trzecie? Przecież
jedno- to robienie krzywdy dziecku i sobie.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

235. Data: 2013-09-13 21:39:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-13 21:28, Chiron pisze:

> Nie twierdzę, że to niemożliwe- ale przyznasz chyba, że nie jest to
> bezpieczne ani dla matki ani dla dziecka.

Nie, nie przyznam.

Ewa

236. Data: 2013-09-15 23:38:39

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Sep 2013 20:55:14 +0200, Ikselka napisał(a):

> Chcenie wnuków NIE JEST egoizmem

Przecież nikt nie napisał, że samo chcenie wnuków jest egoizmem.

M.

237. Data: 2013-09-17 10:00:47

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-12 15:18, Ikselka pisze:

> E, chyba masz jakiegoś fiksa :-)

Jasne, jestem wyjatkowo uczulony na publiczną polemikę o sprawach
fizjologiczni wydalniczych. Oczywiscie toleruję takie słowa, o ile one
są wypowiadane mimochodem, spontanicznie, jednak Wojtek je akcentował.

238. Data: 2013-09-17 10:01:10

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli nie moje ;-PPP

Z całą pewnością też nie moje, dlatego dałem to w cudzysłowie.. :-)

239. Data: 2013-09-17 10:01:35

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-11 22:24, FEniks pisze:

> Ty, Trybun - kto tu jeszcze jest z Cejrowskim na ty?
>
> Ewa

Nie jestem z nim na ty. Nie używam zwrotu "pan" bo to w moim odczuciu
nie jest zwrot grzecznościowy, a obraźliwy.

240. Data: 2013-09-17 10:02:13

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-12 15:19, Ikselka pisze:

> Robi przeciwwagę, jakże potrzebną - dla duszy :-)

Przeciwwagą to by było coś takiego -

http://www.youtube.com/watch?v=KymgJPVQphk

I temu podobne style w mediach, a nie pozory gryzienia się prawicy,
grane pod publiczkę.

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron