Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?

61. Data: 2013-09-09 12:07:57

Temat: Re: Czego Wy chcecie od Cejrowskiego?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 09:26:08 +0200, FEniks napisał(a):

> Ależ nie musisz zazdrościć, Ty też możesz ją poznać, ponieważ on się z
> nią nie kryje, wystarczy poczytać jego książki lub jego (auto)biografię.
> :-] Otwarcie przyznaje, że kombinowanie, załatwianie na gębę,
> łapówkarstwo - to system, w którym się czuje jak ryba w wodzie.
>
> Ewa

Oj, Ewcia, Ewcia, Ty jego naturę znasz jak kura pieprz 33333-)))

62. Data: 2013-09-09 12:10:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 09:28:59 +0200, FEniks napisał(a):

> Psychoanaliza? Zapoznaj się może ze znaczeniem tego słowa. :/

Owszem, znam - w to pojęcie zalicza się m.in. zaoczne wnikanie w czyjąś
spójność moralną...

63. Data: 2013-09-09 12:22:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 12:07, Ikselka pisze:

> Oj, Ewcia, Ewcia, Ty jego naturę znasz jak kura pieprz 33333-)))

Nie znam się na kurach, a co - też pieprzu nie lubią?

Ewa

64. Data: 2013-09-09 12:26:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 12:10, Ikselka pisze:

> Owszem, znam - w to pojęcie zalicza się m.in. zaoczne wnikanie w czyjąś
> spójność moralną...

Ależ to nie psychoanaliza, po prostu niektóre rzeczy śmierdzą na
odległość. Jak kurom pieprz?

Ewa

65. Data: 2013-09-09 13:04:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 12:26:33 +0200, FEniks napisał(a):

> Ależ to nie psychoanaliza, po prostu niektóre rzeczy śmierdzą na
> odległość. Jak kurom pieprz?

Wyjaśnię jak kr... a może lepiej jak kurze na granicy:
to, że to akurat CEJROWSKI pisze (PISZE! - jawnie i wprost) o tym, iż
świetnie się czuje w łapówkarstwie, kombinowaniu itp, to ewidentny ZABIEG,
rodzaj kija w mrowisko, co jak widac skutkuje u określonych osobowości w
sposób dający autorowi oczekiwany efekt. Taka natura prowokacyjna i taka
metoda - wypisz wymaluj jak moja 333333-]
I naprawdę sama się nieraz dziwię (zapewne on też), jak łątwo ludzie w
miarę inteligentni (albo i całkiem inteligentni) dają się wciągać w te
oczywiste maliny :-DDD

66. Data: 2013-09-09 13:06:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ to nie psychoanaliza, po prostu niektóre rzeczy śmierdzą na
> odległość. Jak kurom pieprz?

Wiesz co, Ewa, obrabowałam bank i uwielbiam to robić. Lubiłam też bijać
własne dzieci i dzieci w szkole, systematycznie kradnę w supermarkecie i
czuję się w tym jak ryba w wodzie, a kombinowanie i łapówki to dla mnie jak
splunąć.
No, napisałam to. A teraz reaguj 3333-D

67. Data: 2013-09-09 15:43:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 13:04, Ikselka pisze:

> [...]
> I naprawdę sama się nieraz dziwię (zapewne on też), jak łątwo ludzie w
> miarę inteligentni (albo i całkiem inteligentni) dają się wciągać w te

A może tak merytorycznie się wypowiesz, zamiast znów uciekać się do
osobistych wycieczek?
Ależ Ty jesteś dziwna. Znowu dyskutujesz, choć nie masz podstaw i
pojęcia - tym razem nie przeczytałaś nawet żadnej książki człowieka, o
którym usiłujesz tu rozprawiać.

Ewa

68. Data: 2013-09-09 15:44:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-09 13:06, Ikselka pisze:

> [...]
> czuję się w tym jak ryba w wodzie, a kombinowanie i łapówki to dla mnie jak

Za cienka jesteś.

Ewa

69. Data: 2013-09-09 16:12:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
Nie jest dziwne że Ikselka nie odróżnia dobra od zła, kościół ją zdemoralizował.
Zabacz co Kaczyński ostatnio robi, po komunie pozostała zawiść i nienawiść do ludzi
którym się powodzi, więc ogłasza że będzie karał przedsiębiorców, do jakiego
elektoratu to mówi? Do komunistecznego elektoratu próżnych buraków, którym za leżenie
się należy, a ci co pracowali napewno nakradli i trzeba ich kraść. Sytułacja w polsce
między pracodawcą i pracownikiem jest jedyna w europie, że pracodawca nie ufa
pracownikowi a pracownik tylko patrzy kiedy go skubnąć można. Moi starych każdy
pracownik okradał w konsekwencji i tym samym matki i ojca nigdy w domu nie było, bo
sami wszystko robili bo ciągle ktoś ich rąbnął i z łapami bezczelnie skakał, a
nienawiść ta bo się dorobili . Kaczka szkodzi aby zdobyć taki elektorat co każdemu
wyjdzie bokiem. Tak samo Cejrowski, chwali meliniarzy i cwaniaków spod peweksu, by
byś swój, nasz , i tacy zapewnią mu kariere bo nie krytykuje się tłumu z jego wadami
ale łypie -tak dobrzy jesteście. A Ikselka nie odróżnia dobra od zła bo kto kler
wspiera ten wporządku . Oni są zdegenerowani moralnie im większy zbrodniarz i
zboczeniec to co z tego , kibol wielki bo jest po prawej stronie.

70. Data: 2013-09-09 16:34:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Sep 2013 15:43:24 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]
> Ależ Ty jesteś dziwna. Znowu dyskutujesz, choć nie masz podstaw i
> pojęcia - tym razem nie przeczytałaś nawet żadnej książki człowieka, o

Kilka czytałam. A że akurat nie tę jedyną, na której Ty opierasz swoją
opinię o nim... Wystarczy, że uważnie śledzę jego wypowiedzi w mediach 3-)

Piętno.
No naćpali się
Dlaczego Chiron
Bonus telefon