Czego ikselka nie dowie się z tvpis

1. Data: 2020-04-05 15:18:22

Temat: Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=27
96624393717908&id=164184896961884

"Pisze to, czego nie dowiecie się w TVP! Wczoraj zadzwonił do mnie
Maciek. Mój znajomy prowadzi firmę w Polsce (zatrudnia 22 osoby) i w
Niemczech (nie zatrudnia nikogo- firma ma minimalne obroty i księgową,
którą dostał od państwa na dwa lata za darmo). W Polsce do tej pory nie
otrzymał żadnej pomocy. Jest bliski bankructwa i zwolnienia ludzi. Mówi,
że ta tarcza to tylko propaganda i że to zwykłe oszukiwanie ludzi.
Wczoraj zadzwoniła do niego księgowa z Niemiec.
-Panie Maćku, czekają na Pana pieniądze.
-Jakie pieniądze?
-Rząd Niemiecki przelał Panu pierwszą pomoc.
-Ale ja nikogo nie zatrudniam!
-Pomoc należy się każdemu, kto zatrudnia do 10 pracowników. Pan pracuje
sam, więc zatrudnia Pan do 10 pracowników. Jeśli zatrudniałby Pan
powyżej 10 pomoc byłaby znacznie wyższa.
-To ile jest ten pomocy?
-14.000 euro.
-To pożyczka?
-Nie. To pieniądze, żeby Pan przetrwał.
I jeszcze jedno. To pomoc tylko za marzec!!!
Gdyby Pan zatrudniał powyżej 10 osób otrzymałby Pan 44.000 euro.

I teraz epilog.
-W Polsce dla firmy, która zatrudnia 22 osoby realnie 0 pomocy!
-W Niemczech dla firmy, która nie zatrudnia nikogo 14.000 euro tylko za
marzec! Bez żadnych formalności!!!

Państwo Niemieckie korzystając z koniunktury odkładało pieniądze na
kupkę w ciągu ostatnich 5 lat. Nasz rząd przepuścił wszystkie
oszczędności. Dzisiaj rząd niemiecki wstawi niemieckie firmy do lodówki.
Za 6-8 miesięcy bedą działały tak jak dzisiaj. Polskie w tym czasie
zbankrutują, ponieważ polski rząd wydał wszystko co miał. Układ w samej
Europie zmieni się diametralnie. Na niekorzyść Polski. To jest dramat i
wyzwanie, przed którym stoimy. To jest sytuacją, w którą Polaków
władował Kaczyński. W ciągu 5 lat przetańczyli całe polskie oszczędności
na nagrody, limuzyny i stołki. Wiele rządowych programów też było
robionych bez głowy. Jakby jutra miało nie być. Dziś te pieniądze
powinny służyć na ratowanie miejsc pracy. To zwykła zdrada."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-04-05 16:32:43

Temat: Re: Czego ikselka nie dowie się z tvpis
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 14:18, Kviat pisze:
> [...]
> robionych bez głowy. Jakby jutra miało nie być. Dziś te pieniądze
> powinny służyć na ratowanie miejsc pracy. To zwykła zdrada."

pamietam jak kiedys pracowalem w Niemczech, przyszla kiepska pogoda i
szef stwierdzil, ze nie pojde do pracy, bo jak zachoruje to on straci,
wolal mi zaplacic dniowki za wolne, chory kraj, nie pierdol Kviat

--
gazebo

3. Data: 2020-04-05 17:40:32

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 15:18, Kviat pisze:
> [...]
> też było robionych bez głowy. Jakby jutra miało nie być. Dziś te
> pieniądze powinny służyć na ratowanie miejsc pracy. To zwykła zdrada."

Tak ci się podoba niemieckie rozdawnictwo? A może to nie kasa nie z
podatków tylko frau Merkel rozdaje prywatną spod kiecki? Pięknie -
utrzymywać pasożyta za 14000 a zdzierać podatki z zarabiającego 3000, to
naprawdę jakiś powód Polaków do zazdrości?

4. Data: 2020-04-05 18:07:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 17:40, Trybun pisze:

> [...]
> utrzymywać pasożyta za 14000 a zdzierać podatki z zarabiającego 3000, to
> naprawdę jakiś powód Polaków do zazdrości?

Jak zwykle nic nie zrozumiałeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2020-04-05 18:38:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 15:18, Kviat pisze:
> https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=27
96624393717908&id=164184896961884

Znajomi w UK dostali w swoich zakładach wybór - albo pracują normalnie
za normalne pieniądze, albo idą na 80% pensji i zostają w domach.
Pracują w dużych firmach, zatrudniających grubo ponad 10 osób.

Ewa

6. Data: 2020-04-05 18:44:00

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik FEniks napisał:

> Znajomi w UK dostali w swoich zakładach wybór - albo pracują normalnie
> za normalne pieniądze

Ale tam znowu mamy 73 zmarłe osoby na milion z "powodu wirusa"
W PL zaś 2 osoby.

To w końcu jakie rozwiązania mam przyjąć PL, izolujemy
społeczeństwo czy stawiamy warunki jak w UK "albo pracują normalnie "

Kołyszesz się w różne strony i sama nie wiesz która strona dobra.

7. Data: 2020-04-05 18:55:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2020 o 18:44, g...@g...com pisze:

> Ale tam znowu mamy 73 zmarłe osoby na milion z "powodu wirusa"
> W PL zaś 2 osoby.

Cóż to za dane? Zobaczymy, jak będą wyglądać u nas statystyki, kiedy i u
nas będzie 41tys zakażonych.

> To w końcu jakie rozwiązania mam przyjąć PL, izolujemy
> społeczeństwo czy stawiamy warunki jak w UK "albo pracują normalnie "

A skąd Ty się urwałeś? Przecież u nas też są branże, które pracują
normalnie. Nie piszę o branżach, które z definicji są zamknięte, ale o
tych, które jak na razie i u nas działają. Jeszcze.

> Kołyszesz się w różne strony i sama nie wiesz która strona dobra.

W tym sęk, że oceniam fakty, nie przywiązuję się do idei ze szkodą dla
faktów. :-/

Ewa

8. Data: 2020-04-05 19:09:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/04/2020 o 17:44, g...@g...com pisze:

> [...]
> społeczeństwo czy stawiamy warunki jak w UK "albo pracują normalnie "
>

> Kołyszesz się w różne strony i sama nie wiesz która strona dobra.

proponuje Szwecje Gasko Balbinko

--
gazebo

9. Data: 2020-04-05 19:47:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Ale tam znowu mamy 73 zmarłe osoby na milion z "powodu wirusa"
> W PL zaś 2 osoby.

Bo zaufałeś pislamskim statystykom.
Ile testów robią tam, a ile u nas?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2020-04-05 21:16:55

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://www.worldometers.info/coronavirus/

> Zobaczymy, jak będą wyglądać u nas statystyki, kiedy i u
> nas będzie 41tys zakażonych.

Wirus jak to wirus, dużą rolę gra temperatura i nasłonecznienie.

Chińcyki trzymają się mocno!
Wiesna!
Palmowo: "Krew Jego na nas i na syny nasze" Szokujonca prawda o Jedwabnem
natura mezczyzn
Jak rozwala sie wszelkie wsPOlnoty w realu i kontroluje sie je w wirtualu [PandeMonium]