Czemu moda wyznacza kierunek rozwoju człowieka?

1. Data: 2003-03-16 12:08:57

Temat: Czemu moda wyznacza kierunek rozwoju człowieka?
Od: "Johnny" <r...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak w temacie. Dodam, że do tego pytania nakłania mnie widok dzisieszych
ulic: 60% ludzi nie wiedzieć czemu robi to co jest modne, np. spójrzcie na
dyskoteki albo imprezy - większość tam to ci śmieszni kolesie z portkami z
kupą w środku (sekjci) i sznurkiem z kluczami na szyji. Słuchajm jakiejś
muzyki która wprowadza w depresje non stop o podwórku na którym panują
gangi, morderstwa, narkotyki...A jak nie skejci to dresiki gdzie co drugie
słowo to kur.... albo "nie" i jeszcze ta ich "odwaga" - są w grupie i
zachowują się tak jakby to do nich należała ulica i mają wszystkich i
wszystko gdzieś....Czemu tak się dzieje?

1. Data: 2003-03-16 14:29:40

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowują się tak jakby to do nich należała ulica i mają wszystkich i
> wszystko gdzieś....Czemu tak się dzieje?

po 1 : po jakich ty sie klubach szlajasz???

po 2 skejciki to jeszcze jakoś tam tego przejdą ale dreski o nie!
biedni ludzie nie wiedzą że społeczeństwo ich nie trawi i trzeba im to
powiedzieć

a więc ludzie jednoczcie się ja mówję DRESOM STOP!

a na marginesie to u mnie w miasciuchu to raczej pedały w obcisłych
sfeterkach się szlajają i w jeansach coś jak enrike iglesjasz a laski kreują
sie na kurwy tzn zakładają praktycznie tylko makijaż i zapieprzają na bar,
dyskoteką tylko po to by się pochwalić włosami łonowymi i celulitisem

ale to ich sprawa tylko niech potem nie występują w tolk szołach i innych
takich że je zgwałcił 1 lub cała gromada facetów
dziewczyna się nachleje dupsko jej widać sutki przebijają bluzkę makijaż
typowo "uliczno tirowy" a potem ze łzami w oczach że ją wzięli na masce
malucha albo w krzaki pociągneli i w usta zapychali

natomiast co do dresów (wrócę jeszcze) to wiadomo : biją się w grupie bo jak
byś zaobserwował to żaden z nich (z tych dresów prawdziwych) nie mam mięśni
jaj i mózgu więc kolega obok zawsze podpowie co trzeba robić
w pojedynkę nie startują bo się boją że w pysk dostaną
tacy z nich herosi a z resztą jak jakiś startuje w solo do ciebie to się
spodziewaj że za rogiem jest jeszcze ze 3 którzy pomogą koledzie mordę tobie
obić :)

1. Data: 2003-03-16 14:37:57

Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachowują się tak jakby to do nich należała ulica i mają wszystkich i
> wszystko gdzieś....Czemu tak się dzieje?

pozwolę sobie na trochę refleksji... tak więc osobiście uważam, że ta moda
jest im potrzebna. dzięki tej modzie stają się jednocześnie indywidualistami
i częścią pewnej zbiorowości. to pierwsze, a więc indywiduum, czyni ich
bardziej wartościowymi, to znaczy, podnosi się ich samoocena. z kolei to, że
stają się częścią pewnej zbiorowości (którą łączy np. wspomniana moda),
osoby te czują się akceptowane, a zatem bardziej bezpieczne, nie wykluczone
ze społeczności.
jeśli chodzi o tą muzykę, to cóż... skłaniam się ku podejrzeniu, że
większość z nich sucha jej tylko dlatego, że akurat taka jest tam puszczana,
czy, że taka jest modna. myślę, że ta muzyka jest dla nich czymś naturalnym,
i że nie ma dla nich większego znaczenia (czyli nie zrobiło by im większej
różnicy to, gdyby zamiast hip-hopu był obecnie modny np. jazz. z kolei to,
że muzyka ta dotyka problemu życia, nałogów, biedy i tak dalej, czyni tą
muzykę bardziej dostępną, bardziej bliską społeczeństwu... powiem jaśniej;
bardziej popularną.
'opuszczone portki' i smycze z kluczami na szyjach to insygnia tej
subkultury - symbole przynależności klanowej, które jednocześnie nie
zdradzają przynależności klasowej.
jeśli chodzi o 'dresiarzy', to zawsze wykazywałem się w stosunku do nich
wielką tolerancją. to są prości ludzie wychowani na ulicy. po za swoimi
telefonami, dresami i bramami w których stoją połowę dnia, nie posiadają
nic. ich marzenia są proste, myśli nie zawiłe. to są ludzie, którzy
porzucili system szkolnictwa.
moda jest nam zresztą narzucona przez korporacje zajmujące się np. produkcją
owych modnych rzeczy. jesteśmy manipulowani przez telewizję; wręcz zmuszani
do noszenia modnych rzeczy. motto większości kampanii reklamowych jest
proste: noś nasze rzeczy, a będziesz wyróżniony spośród ludzi. tak więc
ludzie stali się celem reklamy, przed którą chcą się bronić, ale rzadko to
robią, ponieważ ludzie współcześni są zbyt zajęci pracą, by troszczyć się o
np. swój wygląd - wolą, by uczyniły to za nich firmy odzieżowe i reklamowe.
takie mamy czasy...
--

nawrocki
(sms/mms/chat: 606989581)

____________________
www.nawrocki.art.pl - psycho circus project

1. Data: 2003-03-16 15:08:04

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

nawrocki <p...@n...art.pl> napisał(a):

>to są ludzie, którzy
> porzucili system szkolnictwa.

Milutkie, musze tak spojrzec na okolicznych zlodziejaszkow ;)))

Pozdrowka
Hania

1. Data: 2003-03-16 17:43:12

Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Mar 2003 15:29:40 +0100, Viadro wrote:

> [...]
>spodziewaj że za rogiem jest jeszcze ze 3 którzy pomogą koledzie mordę tobie

Kto to sa dresiarze?:-0

Magda N

1. Data: 2003-03-16 22:42:44

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <r...@1...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kluczami na szyji. Słuchajm jakiejś muzyki która wprowadza w depresje
> non stop o podwórku na którym panują gangi, morderstwa, narkotyki...

Pierwsze co mi przyszlo do glowy: bunt. Moze tacy ludzie sa zagubieni,
nie akceptuja otaczajacego nas swiata takim jaki on jest a te szerokie
portki czy taka akurat muzyka to tylko wyraz tego buntu. Nie wiem,
moze tak jest.

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-03-16 23:31:28

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pierwsze co mi przyszlo do glowy: bunt. Moze tacy ludzie sa zagubieni,

ale pier... zagubieni i szukaja pocieszenie w napier... innych?

na kradziezach i rozbojach?

jestes chyba slepy(a) i nie widzisz co sie dzieje wokol ciebie..:(

1. Data: 2003-03-17 00:17:07

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> ale pier... zagubieni i szukaja pocieszenie w napier... innych?
>
> na kradziezach i rozbojach?
>
> jestes chyba slepy(a) i nie widzisz co sie dzieje wokol ciebie..:(

To co teraz robia moglo miec podloze buntu kiedys. Potem poszlo
juz z gorki. Poza tym ja ich wcale nie bronie i nie usprawiedliwiam
(pisalam bardziej o tych co nosza szerokie portki i sluchaja dziwnej
muzy a nie tych co napier...).
I zastanawiam sie a nie podaje fakty.

1. Data: 2003-03-17 18:33:01

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto to sa dresiarze?:-0

pytanie powinno brzmieć "co to jest dresiarz?"

a wiec jest to istota człekokształtna nosząca dresy markowe badź podróby,
zazwyczaj to drugie, noszą te same dresy nie zakładając nic innego na siebie
przez długi czas np jak byś nosiła majtki jedne i te same przez cały rok,
najczęściej chodzą w grupkach leją po drodze każdego kto jest słabszy albo
wygląda na słabszego, nają krótko strzyżone łby, ich mowa ogranicza się do
tekstów zaciągniętych z więzienia, poprawczaka, albo pl hip-hopu, czasem
tylko bełkoczą albo seplenią bo mają zęby wybite albo języki rozcięte od
prania się po ryjach
gdy idą to ich nogi są między sobą w najbliższej oglergłości 30 cm chodzą
jak kaczki, ich hobby to stanie pod blokami picie wódki palenie trawy
jechanie po twordych dragach obracanie dresiarek i co najważniejsze bicie
ludzi po ryju

1. Data: 2003-03-18 11:39:01

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nawrocki" <p...@n...art.pl> napisał w wiadomości

Wlasnie, wlasenie, wlasnie - do wszystkiego sie przychylam :)
Duch

erotoman, gwalciciel - jak takich ujarzmiacie?
Po co ci mozg? Masz przeciez dresik i komorke...
"Tajemnice nieświadomości...
Re: Czy Bulimia możebyćnieświadoma?
astrologia