Czereśnia chyba uschła

11. Data: 2017-04-21 14:35:56

Temat: Re: Czereśnia chyba uschła
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 kwietnia 2017 14:05:29 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Szkoda by było :-(((
> No ale przecież nie pierwszy raz większe opady u Was były chyba?
Własnie były nie raz
Nigdy czereśnie od razu po owocowaniu nie zrzucały liści a w ubiegłym roku zrzuciły
juz w sierpniu(albo i koniec lipca to był musiałbym na fotki zerknąć)

12. Data: 2017-05-16 19:44:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kris <k...@g...com> wrote:

> Własnie były nie raz
> Nigdy czereśnie od razu po owocowaniu nie zrzucały liści a w ubiegłym
> roku zrzuciły juz w sierpniu(albo i koniec lipca to był musiałbym na fotki zerknąć)

Jak tam czereśnia?

13. Data: 2017-05-16 20:09:59

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 16 maja 2017 19:44:17 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Jak tam czereśnia?

Raczej uschła. Nic zielonego się nie pojawiło.
U sąsiada dwie podobnie, trzecia w polowie- jedna odnoga się zazieleniła.
U mnie jeszcze w krzak bzu taki 5-6letni tez na wiosne nie zazielenił się. usechł

Polan - nigdy więcej.
Nawożenie trawnika
Borówki pod modrzewiem
Czy nie za mały warzywnik?