Czesc! Jestem tu nowa :)

1. Data: 2002-02-14 23:23:48

Temat: Czesc! Jestem tu nowa :)
Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

I w zwiazku z tym prosze o wyrozumialosc, gdybym bledy jakowes
popelniala.

Mam na imie Justyna i namietnie krzyzykuje (obecnie) oraz robie na
drutach (do niedawna). Czasem popelnie tez cos na szydelku, ale praktyki
w tym wzgledzie mi brak. Na krzyzykowanie czasu bardzo mam malo, bo jego
wiekszosc pochlania mi bez reszty roczny Jasiek. Dzis... wczoraj
okazalam sie wyrodna matka. Zaczelam pisac tego posta, a dziecko w
miedzyczasie rozcielo sobie luk brwiowy i ma 2 szwy. Mam wyrzuty
sumienia, wiec bede poswiecac Jachowi jeszcze wiecej czasu, a na robotki
nie zostanie go juz calkiem prawie nic :(.

Przy okazji moja goraca prosba: potrzebuje 2 motywy "kuchenne" - jakies
owocki, warzywka, ziolka - rozmiar ok. 20x20 cm, do wykrzyzykowania na
prezent. Lepiej, zeby to byly wzorki "azurowe", tzn. z kanwa w tle, a
nie zapelnione krzyzykami od brzegu do brzegu. Bede bardzo wdzieczna za
pomoc!

Goraco pozdrawiam,
Justyna - stynka

1. Data: 2002-02-15 17:25:30

Temat: Re: Czesc! Jestem tu nowa :)
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prezent. Lepiej, zeby to byly wzorki "azurowe", tzn. z kanwa w tle, a
> nie zapelnione krzyzykami od brzegu do brzegu. Bede bardzo wdzieczna za

Witaj,
w sieci jest sporo nieduzych wzorow free, rowniez owoce i inne kuchenne,
jesli nic Ci nie wpadlo w oko, daj znac na kiedy potrzebujesz schemat i
jakie kolory beda Ci pasowac. Zajrzyj na strone Skrzacika, tam jest zestaw 4
ziol (mam schemat - haft Zofii S.), mam tez rozne owoce, ale problem z
czasem. Kilka adresow jest na mojej stronie, zapraszam, no chyba, ze masz
modem - wtedy sprecyzuj zamowienie, na pewno cos dostaniesz..

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

FILMY EROTYCZNE
Jest juz nowa Susanna
katalog stron o tematyce robótek ręcznych
kram z robotkami
Wzory krzyżyki