KRZYK PRZEZ GRUPE

1. Data: 2002-02-15 10:19:49

Temat: KRZYK PRZEZ GRUPE
Od: "ewa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

elu na milosc boska odezwij sie czy ja te emalie w proznie sle...
moze posty czytasz przynajmniej...

ewa oczekujaca

1. Data: 2002-02-15 11:11:43

Temat: Re: KRZYK PRZEZ GRUPE
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> elu na milosc boska odezwij sie czy ja te emalie w proznie sle...
> moze posty czytasz przynajmniej...
>
> ewa oczekujaca
Ewo, czytam namietnie wszystko i na wszystko odpowiadam, na Twoje posty na
prv juz 2 x, bo w drugim mnie upomnialas za brak odpowiedzi:)
Nie mam zadnych zwrotow z Twojej skrzynki, wpadaja w trojkat wielkopolski po
drodze do wroclawia?
Bardzo mi sie podoba projekt stronki, dzieki, dostalam.
Wysylam na grupe i jednoczesnie kontrolnie na prv.
Elzbieta

1. Data: 2002-02-15 11:44:12

Temat: Odp: KRZYK PRZEZ GRUPE
Od: "ewa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba rzeczywiscie wpadaja w jakies zawirowania po drodze bo od paru dni
nic nie dostaje bu... cos mi chyba skrzynka padla...alleluja ze chociaz
posty na grupe moge wysylac - cud jakis...ciesze sie niezmiernie ze
projekcik przypadl ci do gustu...skorzystasz? jesli nie to zawsze moge
jeszcze powymyslac :-)

ewa

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4iqoo$c6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-02-15 17:26:58

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> posty na grupe moge wysylac - cud jakis...ciesze sie niezmiernie ze
> projekcik przypadl ci do gustu...skorzystasz? jesli nie to zawsze moge

Napisalam na prv, poczekajmy na Twoja skrzynke :)
Elzbieta

Czesc! Jestem tu nowa :)
FILMY EROTYCZNE
Jest juz nowa Susanna
katalog stron o tematyce robótek ręcznych
kram z robotkami