Czosnek.

1. Data: 2014-04-10 20:22:40

Temat: Czosnek.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupić dobry (= nie chiński) czosnek do sadzenia?

2. Data: 2014-04-10 23:00:06

Temat: Re: Czosnek.
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 20:22:40 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Gdzie kupić dobry (= nie chiński) czosnek do sadzenia?

Nie wiem, czy do sadzenia, ale w Lidlu zdziwiłam się dziś. Dwa kartoniki z czosnkiem
/na stoisku warzywnym/ - jeden z Chin, drugi - z Polski. Nawet powiedziałam do męża -
patrz, polskim czosnkiem handlują...

Ale czy do sadzenia?

Ania

3. Data: 2014-04-11 10:08:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2014 14:00:06 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> [...]
czosnkiem /na stoisku warzywnym/ - jeden z Chin, drugi - z Polski. Nawet powiedziałam
do męża - patrz, polskim czosnkiem handlują...

Znalazłam!!! Hurra!
http://czosnekzlatowicza.pl/czosnek-wiosenny/26-czos
nek-do-sadzenia-polski-wiosenny-zabki-450-gram-grati
s.html

:-)

4. Data: 2014-04-11 10:10:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Apr 2014 10:08:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
>>

> Znalazłam!!! Hurra!
> http://czosnekzlatowicza.pl/czosnek-wiosenny/26-czos
nek-do-sadzenia-polski-wiosenny-zabki-450-gram-grati

A tu najlepszy - Harnaś, zimowy:
http://czosnekzlatowicza.pl/czosnek-zimowy/46-harnas
-sredni-warkocz.html

:-)

5. Data: 2014-04-11 11:08:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2014 14:00:06 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> jeden z Chin, drugi - z Polski. Nawet powiedziałam do męża - patrz, polskim
czosnkiem handlują...

...tylko że ten "polski" czosnek to najczęściej właśnie ta paskudna chińska
odmiana, co to nie ma zapachu i smaku ani mocy, a tylko szybko rośnie i
dlatego ma powodzenie u producentów.
Właśnie kupiłam ten wiosenny, z pierwszego linka wyżej, a do sadzenia na
zimę kupię później rzeczywiście POLSKI Harnaś...

6. Data: 2014-04-13 14:22:49

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zimę kupię później rzeczywiście POLSKI Harnaś...

a jak ponać że Harnaś? :>

7. Data: 2014-04-13 14:31:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2014 14:22:49 +0200, yapann napisał(a):

> a jak ponać że Harnaś? :>

Tu jest autoryzowane (autorytetem naukowym) zdjęcie, a przy okazji opis
uprawy czosnku, przyda się może komuś:
http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1439

Poza tym Harnaś-czy-nie-Harnaś, i tak się okaże po zbiorze, czy dobry - a
jak dobry, to znaczy żeby sadzić znowu. Może już z własnych zbiorów.

8. Data: 2014-04-13 16:08:16

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> a jak ponać że Harnaś? :>
Hejka. Po ciupadze. ;-)
Pozdrawiam przedświątecznie Ja...cki

9. Data: 2014-04-16 08:47:49

Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10.04.2014 20:22, Ikselka wrote:
> Gdzie kupić dobry (= nie chiński) czosnek do sadzenia?

Ja na rynku kupilem ...

--
Marek
echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

10. Data: 2014-04-16 12:34:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2014 08:47:49 +0200, Marek napisał(a):

> Ja na rynku kupilem ...

Właśnie odebrałam przesyłkę - piękne, wyselekcjonowane ząbki, idę sadzić
dziś po południu :-)

Rącznik pospolity - problem w wysiewem w doniczkach
Jak "przelatować" choinkę?
drzewka po zimowaniu
Tuja obok trzmieliny
Annomalie - zakwitła jabłonka