"Cztery słonie...

91. Data: 2012-01-30 15:12:03

Temat: Re: "Cztery słonie...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 13:06:45 +0100, Nixe napisał(a):

> "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Normalnie jestem pod wrażeniem, że tutaj wszyscy tylko "ę" i "ą" i bułkę
> przez bibułkę i nikt - broń Cię Panie Boże - NIGDY W ŻYCIU nikogo nie
> ocenił, nie skomentował, nikomu tyłka nie obrobił, mniej czy bardziej
> soczyście, na mniej czy bardziej poważny temat, prywatnie czy też
> publicznie.
> Pozwólcie drogie panie (i paru panów), że ... nie uwierzę :)

Z ust mi to wyjęłaś ;-)

--
XL uczulona na święte krowy

92. Data: 2012-01-30 15:22:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 08:41:23 +0100, Bbjk napisał(a):

> [...]
> przeciętnej "kulturalnej pani domu", jaką tu zaprezentowałaś.
> Żywisz się plotkami, publicznie ekscytujesz się wyglądem/ubiorem obcych

Tylko to zauważyłaś w mojej "ekscytacji"? - smutne to w moim kraju :-)

> które znasz tylko z plotkarskich mediów. Dawniej określało się
> to mianem magla.
>
> Ponieważ bywanie "na salonach" niespecjalnie wyszło,

Bywaniem? Bywaniem... bywa... aaaa, już wiem, tak to było: "Ja bywam, a mój
maż robi lody".
Trafiłam?
3-)

> proponuję wrócić do
> kuchni i zakończyć ten żenujący wątek.

Wiesz, gdzie mam Twoje propozycje?
W salnie, na kanapie, w... 3-)

--
XL

93. Data: 2012-01-30 15:24:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 15:08:33 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Wcześniej nie aspirowałam do celebrytury.

No widzisz, a wystarczyło trochę pobywać... na salonach. Albo loda zrobić
3-P

--
XL

94. Data: 2012-01-30 16:25:11

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-29 23:47, XL pisze:

> Aż naraziły? - Myszka Miki, Flip i Flap też mi się narazili?
> 333-)

Nimi się tak nie ekscytujesz jak Grycankami, więc chyba Ci się nie
narazili :).

> STOP! - zagalopowałaś się, nienawidź sobie na prawo i lewo, ale na własne
> konto.
> Mnie jest jej żal. Z powodu snobizmu i wypaczonego pojęcia o estetyce,

to był tylko przykład ale widzę że z jakiegoś powodu Ciebie to zabolało.
Mnie jest na przykład Ciebie żal ale nie przeżywam tego zanadto.

> [...]
> widzi i Ty też tego nie widzisz, jak sobie cały "estetyczny establishment"
> drze z niej kota. Ta jego część, która ośmieliła się skrytykować synową
> znanego lodziarza otwarcie (i jej błędy wychowawcze, a nie jej dzieci),
> będzie miała proces - ale reszta już nie jest taka durna, natychmiast
> wyciągnęła naukę z tego, więc drze kota głaszcząc go pod włos, oglaszając
> najlepiej ubraną kobietą w Polsce, a nawet wkradając się w rolę jego (kota)
> stylistów. Kot nasz pan, póki płaci! I tak naprawdę to żadni dyktatorzy
> mody, tak samo jak "kot", którego wykorzystują i robią na nim interes,

no i co w związku z tym?

> Więc właśnie TO byłby DLA CIEBIE wystarczający powód do nienawiści?
> Pokazujesz mi tutaj konkretny satysfakcjonujący Cię wzorzec takiego powodu,
> wiec gratuluję, ale nie sądź mnie według siebie. Ja nie potrafię poczuć ani
> nienawiści, ani niechęci z powodu niesmakujących mi lodów - w takim
> przypadku po prostu zapominam i idę do innego lodziarza, bo tego kwiatu pół
> światu :-/

wyjdź na mróz - ochłoniesz:)

Trochę to dziwne że poświęcasz Paniom Grycan tyle uwagi, energii i czasu
ot tak bez przyczyny :)

--
MM

95. Data: 2012-01-30 16:26:12

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CO robi??

w sensie, że te włoski przyczepiają się do innych ubrań.

--
MM

96. Data: 2012-01-30 16:31:34

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-30 13:06, Nixe pisze:

> [...]
> publicznie.
> Pozwólcie drogie panie (i paru panów), że ... nie uwierzę :)

obrobił :) ale bez takiego zaangażowania :)

--
MM

97. Data: 2012-01-30 16:36:34

Od: margaretha <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-30 16:22, XL pisze:

> Bywaniem? Bywaniem... bywa... aaaa, już wiem, tak to było: "Ja bywam, a mój
> maż robi lody".

Twój TŚK robi lody? Komu??? Matko jedyna co to się na tym świecie dzieje :D

--
MM -nmsp :)

98. Data: 2012-01-30 17:11:55

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Nie, nie EOT - nie odpowiedziałeś na moje pytanie: Czy sprawiam Ci
> przykrość? Albo komu?
> Bo wiesz, napleść bzdur i uskoczyć to każdy burek potrafi.

jesli nie umiesz sobie sama odpowiedziec na powyzsze pytanie to swiadczy to
tylko o tym, ze
po prostu brakuje ci kultury i taktu.

i.

99. Data: 2012-01-30 18:40:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 17:26:12 +0100, margaretha napisał(a):

> w sensie, że te włoski przyczepiają się do innych ubrań.

Kup dobry moher.
--
XL

100. Data: 2012-01-30 18:55:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2012 17:36:34 +0100, margaretha napisał(a):

> Twój TŚK robi lody? Komu??? Matko jedyna co to się na tym świecie dzieje :D

Cudzysłów pannie nie robi różnicy?
http://www.se.pl/rozrywka/plotki/pirog-nasmiewa-sie-
z-grycanek-ja-bywam-moj-maz-robi-lody_222886.html
--
XL

Forma na szarlotkę
do koneserów serów (czyli jeśli nie lubisz wina - nie czytaj)
no niestety
Co do piwa?
Podpiwek Kujawski.