Re: "Cztery słonie...

From: margaretha <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: "Cztery słonie...
Date: Mon, 30 Jan 2012 17:25:11 +0100
<jfv2qa$vlc$1@news.icm.edu.pl> <y...@4...net>
<jfv634$73k$1@news.icm.edu.pl>
<o...@4...net>
<jg0t68$odr$1@news.icm.edu.pl>
<18l4jkct9evvy$.gl8fczg29m1i$.dlg@40tude.net>
<jg18ud$h9k$1@news.icm.edu.pl> <jg1pfd$gf0$2@inews.gazeta.pl>
<jg1pij$hcv$1@inews.gazeta.pl>
<sbeunzoekjkn$.o2w1sxdni9eo.dlg@40tude.net>
<1lja5y4ypuizt$.gum8yo33fy0t$.dlg@40tude.net>
<1x4ozelcwrvry$.f7ihi8bvjtgx$.dlg@40tude.net>
<jg42hn$fck$1@node2.news.atman.pl>
<1u77ywbarxgeg$.942m6bg77t31$.dlg@40tude.net>
<jg44pm$fck$2@node2.news.atman.pl>
<1s9jenav0csly.1enhtx18nwlkq$.dlg@40tude.net>
<jg4d3v$fck$3@node2.news.atman.pl>
<a...@4...net>
<jg4g4g$fck$5@node2.news.atman.pl>
<nvy3toemkmkj.1hjz4nuugusth$.dlg@40tude.net>

W dniu 2012-01-29 23:47, XL pisze:

> Aż naraziły? - Myszka Miki, Flip i Flap też mi się narazili?
> 333-)

Nimi się tak nie ekscytujesz jak Grycankami, więc chyba Ci się nie
narazili :).

> STOP! - zagalopowałaś się, nienawidź sobie na prawo i lewo, ale na własne
> konto.
> Mnie jest jej żal. Z powodu snobizmu i wypaczonego pojęcia o estetyce,

to był tylko przykład ale widzę że z jakiegoś powodu Ciebie to zabolało.
Mnie jest na przykład Ciebie żal ale nie przeżywam tego zanadto.

> [...]
> widzi i Ty też tego nie widzisz, jak sobie cały "estetyczny establishment"
> drze z niej kota. Ta jego część, która ośmieliła się skrytykować synową
> znanego lodziarza otwarcie (i jej błędy wychowawcze, a nie jej dzieci),
> będzie miała proces - ale reszta już nie jest taka durna, natychmiast
> wyciągnęła naukę z tego, więc drze kota głaszcząc go pod włos, oglaszając
> najlepiej ubraną kobietą w Polsce, a nawet wkradając się w rolę jego (kota)
> stylistów. Kot nasz pan, póki płaci! I tak naprawdę to żadni dyktatorzy
> mody, tak samo jak "kot", którego wykorzystują i robią na nim interes,

no i co w związku z tym?

> Więc właśnie TO byłby DLA CIEBIE wystarczający powód do nienawiści?
> Pokazujesz mi tutaj konkretny satysfakcjonujący Cię wzorzec takiego powodu,
> wiec gratuluję, ale nie sądź mnie według siebie. Ja nie potrafię poczuć ani
> nienawiści, ani niechęci z powodu niesmakujących mi lodów - w takim
> przypadku po prostu zapominam i idę do innego lodziarza, bo tego kwiatu pół
> światu :-/

wyjdź na mróz - ochłoniesz:)

Trochę to dziwne że poświęcasz Paniom Grycan tyle uwagi, energii i czasu
ot tak bez przyczyny :)

--
MM