Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?

31. Data: 2018-02-22 09:17:25

Temat: Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 20 lutego 2018 09:21:07 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Tylko pod pewnymi warunkami. Niemozliwymi do spełnienia.
>
> --
> XL

mozliwymi, ikselkus.
tylko trzeba wierzyc, chocby tylko prawie calkowicie, w Boga.

jacek

ikselkus, czy malo Ci, ze prezydent Trump, najbardziej
wladczego w tym momencie kraju swiata, wyglosil najpiekniejsza
mowe dla nas, Polakow, jaka kiedykolwiek wygloszono, przede wszystkim ku Tobie?
czy malo wazne, ze juz nie jeden premier jechal tam, gdzie byl potrzebny,
by Ciebie uspokoic? prosze, nie wymagaj wiecej,
bo lepszych zapewnien nawet Bog czy Duch Swiety dac nie moze.
ikselkus, nie moge tez ja; jest Zaufanie, Milosc i Dobroc.
jest tez nie wywyzszanie sie za bardzo, jakby to dziwnie nie brzmialo.

jacek

32. Data: 2018-02-22 09:27:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 09:17:27 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> ikselkus, nie moge tez ja; jest Zaufanie, Milosc i Dobroc.
> jest tez nie wywyzszanie sie za bardzo, jakby to dziwnie nie brzmialo.

przepraszm, ikselkus. tez z Twego po trosze powodu, to pojechal tylko
premier Morawiecki, jesli chodzi o dokladnosc, ikselkus.

34. Data: 2018-02-22 09:59:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> wladczego w tym momencie kraju swiata, wyglosil najpiekniejsza
> mowe dla nas, Polakow, jaka kiedykolwiek wygloszono, przede wszystkim ku Tobie?

Mam wielką satysfakcję, że tą ognistą przemową antypolskim gnidom dał po
nosie.

> [...]
> ikselkus, nie moge tez ja; jest Zaufanie, Milosc i Dobroc.
> jest tez nie wywyzszanie sie za bardzo, jakby to dziwnie nie brzmialo.

Nie żądam od nikogo niczego - właśnie dlatego, że wiem, iż niemożliwego
żądać nie można.

--
XL

33. Data: 2018-02-22 09:59:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> przepraszm, ikselkus. tez z Twego po trosze powodu, to pojechal tylko
> premier Morawiecki, jesli chodzi o dokladnosc, ikselkus.

Wiem :-)

--
XL

35. Data: 2018-02-25 18:48:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2018 o 19:50, j...@o...pl pisze:

> to oczywiste, ikselkus kochana. dlatego dobrze, aby pis zrozumiał, ze
> zrobił, co zrobić było trzeba. to było koniecznie; bez względu, co
> długofalowo o tym sądzimy.

Żeby długofalowe działania PiS-u przyniosły oczekiwany pożytek PiS MUSI
ujawnić PRAWDĘ o tym jaka psychiczna patologia kryje się za działaniami
tzw. opozycji. Że za tymi działaniami kryje się komuna, czyli
kontynuacja matriarchalnej struktury rodziny. W rodzinie takiej kobieta
bryluje a facet zapier.... na - co najwyżej - wspólne konto. On przynosi
jelenia ale to ona dzieli kąski, który komu w zależności od uznania
organizatorki domowego ogniska. A kobiece uznanie zależy od tego kto
jest jej bardziej uległy. :)

> niech PIS odnosi sukcesy, jakie chce. tylko gratulować. jednak i tak
> ich wybałuszona prospołecznie polityka nigdy nie zapewni
> bezpieczeństwa ani dobrobytu narodowi.

I to są właśnie te meandry wewnętrznej polityki społecznej, której celem
jest wyedukowanie nieświadomego społeczeństwa. Muszą kluczyć aby
utrzymać społeczne poparcie, które zapewni im dalsze reformy. Nadejdzie
jednak moment, że społeczeństwo musi się stać świadome i odpowiedzialne
samo za siebie, będzie musiało uniezależnić się od woli polityków a
politycy będą musieli zrozumieć, że są już dalej niepotrzebni. I to
będzie dla nich bardzo trudny moment gdyż nic innego robić nie potrafią
poza manipulowaniem masami ludzkimi. A kiedyś albo ta chwila prawdy
nadejdzie albo skrywana przemoc zniszczy wszystko.

> to wiedzmy.
>
> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

36. Data: 2018-02-25 19:05:03

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.02.2018 o 03:56, j...@o...pl pisze:

> leus kochanienki, moralnosc zawsze jest jedna i ta sama dla
> wszystkich.

Jawnie próbujesz mi tutaj wcisnąć kit. Gdyby wszyscy kierowali się jedną
spójną moralnością to wszystkim przyświecałby ten sam cel. A jak widać w
świecie dominuje przemoc ponieważ jedni chcą zdominować innych. Mamy
więc już co najmniej dwie moralności: agresorów i ofiar.

> jesli widzisz, ze prawie kazdy postrzega twa moralnosc za aberracje,
> nie afiszujesz sie z nia po ulicach. oczywiscie to tak w skrocie i
> niezbyt dokladnie.

Nie bądź taki pewien, że to moralność tej agresywnej większości
chodzącej po ulicach jest tą moralnością właściwą. Nie wdając sie w
szczegóły lecz biorąc tę ichnią moralność tak całkiem ogólnie to jest to
moralność Kalego, według której "jak Kali ukraść to jest dobrze ale jak
Kalemu ukraść to jest źle". Taka jest moralność ulicy; oczywiście jest
to jakaś tam moralność. Ale czy jest to moralność godna dumnego homo
sapiens?

> Bog nigdy nie wnika, co tam z toba nie tak seksualnie, jesli nikomu
> krzywdy przez to nie czynisz; oczywiscie nie jest to pewne, ale w
> kazdym badz razie ja za to nikogo nigdy sadzic nie zamierzam, ani
> nie zamierzalbym, gdybym byl Bogiem.

I bardzo dobrze, że nikogo sądzić nie zamierzasz bo widać, że nie tak
całkiem jesteś pewien tej swojej moralności. A co do Boga-Stwórcy to
bardzo starannie obserwuje on delikwenta, w którego głowie siedzi. Bo
Jego reprezentantem w Tobie jest Twoje sumienie, które Ci podpowiada, że
jeśliś jest uczciwym to nie powinieneś się pchać w sytuacje, co do
których nie masz pewności, że masz rację. :)

> Bóg tez nigdy nikogo nie zamieniłby w słup soli, gdy naprawdę byłby
> Bogiem.

A przecież według wierzeń izraelitów zamienił w słup soli żonę Lota,
która okazała swe nieposłuszeństwo.:)

37. Data: 2018-03-18 06:00:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 09:59:09 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Wiem :-)
>
> --
> XL

no to o co Ci, kochaniutka:)

38. Data: 2018-03-18 06:20:40

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 lutego 2018 19:05:06 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> [...]
> świecie dominuje przemoc ponieważ jedni chcą zdominować innych. Mamy
> więc już co najmniej dwie moralności: agresorów i ofiar.

mieszasz pojęcia.

> Nie bądź taki pewien, że to moralność tej agresywnej większości
> chodzącej po ulicach jest tą moralnością właściwą.

przeciez nie jest; kazdy to wie:)
na ulicach wystepuja zazwyczaj, poza zrywami wolnosciowymi,
sprzedawczyki, zlodzieje, kurwy ludzkie i zdrajcy.

> [...]
> jeśliś jest uczciwym to nie powinieneś się pchać w sytuacje, co do
> których nie masz pewności, że masz rację. :)

wedlug Stworcy to moge postanawiac wszystko, o czym marze:)
jednak na pewno nie zniszce zadnego miasta,
w ktorym pedaly pchaja w dupe pedalow, ani nic w tym stylu,
jesli o taka niepewnosc mojej moralnosci Ci chodzi.

> A przecież według wierzeń izraelitów zamienił w słup soli żonę Lota,
> która okazała swe nieposłuszeństwo.:)

Bo Jahwe jest tylko Bogiem ziemskim, a wedlug mnie ksiezycowym bardziej.
zreszta malo wazne; wazne, ze tak jak Go opisali, w zaden sposob Bogiem
Prawdziwym byc nie moze.

jacek

39. Data: 2018-03-18 11:08:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2018 o 06:20, j...@o...pl pisze:

> mieszasz pojęcia.

Niby w jaki sposób? Wyjaśnij...!

> przeciez nie jest; kazdy to wie:) na ulicach wystepuja zazwyczaj,
> poza zrywami wolnosciowymi, sprzedawczyki, zlodzieje, kurwy ludzkie i
> zdrajcy.

No więc DLACZEGO tak starannie i... fałszywie unikasz opowiedzenia się
za moją propozycją? Nie jesteś do końca przekonany o jej słuszności czy
może bardziej boisz się swojej jawnej deklaracji?

> [...]
> pewno nie zniszcze zadnego miasta, w ktorym pedaly pchaja w dupe
> pedalow, ani nic w tym stylu, jesli o taka niepewnosc mojej

A jeśli byłaby to jedyna opcja dla wyeliminowania zła i zniszczenia
źródła patologii to co byś wtedy postanowił dysponując mocą boga? Czy,
nawet wtedy gdybyś miał świadomość, że tłumaczenie nic nie pomoże,
próbowałbyś tym złoczyńcom i dewiantom wytłumaczyć, że rozpowszechniają
zło? Przecież wiesz, że terapia jest tym trudniejsza im większa
demoralizacja, a ta pogłębia się wraz z upływem lat i przebywania w
chorym społeczeństwie. Trwała demoralizacja rozpoczyna się po
niewłaściwej inicjacji seksualnej ponieważ zło zostaje wdrukowane w
psychikę człowieka (tak mężczyzny jak i kobiety) gdy zakosztuje
poniżenia. Stosunkowo łatwo można uratować młodych ludzi, którzy nie
zakosztowali jeszcze owocu z drzewa życia (i śmierci, jeżeli ten
pierwszy raz nie stał się aktem oświecenia) ponieważ nie zostali jeszcze
skażeni przemocą emocjonalną.

> Bo Jahwe jest tylko Bogiem ziemskim, a wedlug mnie ksiezycowym
> bardziej. zreszta malo wazne; wazne, ze tak jak Go opisali, w zaden
> sposob Bogiem Prawdziwym byc nie moze.

A nie dopuszczasz myśli takiej, że Jahwe to pewien poziom rozwoju
Stwórcy na Jego drodze ku Doskonałości Absolutu? Dlaczego myślisz, że
Stwórca, na Początku gdy rozpoczynał dzieło Stworzenia, musiał być
doskonały? On był nijaki bo nie miał zadanych żadnych warunków
początkowych. Był zbiorem Pustym chociaż otwartym na poznanie. Tak samo
jak my - jesteśmy otwarci, chociaż nie wszyscy, na poznanie. A od
naszych Rodziców, naszego Stwórcy, domagamy się jedynie nie zakazywania
nam żadnego doświadczenia, które uczyni nas umysłowo niezależnymi i
doskonale stabilnymi emocjonalnie.

40. Data: 2018-03-23 07:32:21

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jawnie próbujesz mi tutaj wcisnąć kit.

sam go sobie wciskasz piszac takie stwierdzenie.

> [...]
> świecie dominuje przemoc ponieważ jedni chcą zdominować innych. Mamy
> więc już co najmniej dwie moralności: agresorów i ofiar.

nie rozumiesz, Leo. moralnosc jest jedna. przeciez nie powiedzialem,
ze wszyscy postepuja moralnie.

> Nie bądź taki pewien, że to moralność tej agresywnej większości
> chodzącej po ulicach jest tą moralnością właściwą.

nie o to chodzi jakby. jesli przykladowo jestes pedalem, to pedal sobie tam
we swoim zaciszu domowym, klubowym, instytucjonalnym,
ale nie obnos tego po ulicach, jako wzor rownouprawnienia wszelkich aberracji.

> [...]
>
> I bardzo dobrze, że nikogo sądzić nie zamierzasz bo widać, że nie tak
> całkiem jesteś pewien tej swojej moralności.

jestem pewien i wiem, ze Bog mi wszystko wybaczy,
ale na pewno nic nie uczynie nagannego moralnie tylko z tego powodu,
ze wiem, ze i tak mi wszystko wybaczy.

zastanow sie nad tym bardzo logicznie i moralnie, Leo.

> A co do Boga-Stwórcy to
> bardzo starannie obserwuje on delikwenta, w którego głowie siedzi.

ciebie, to moze i tam obserwuje.
mi dal calkowita wolnosc.
i tylko ja musze ja okreslic tak, by byla Dobrosprawiedliwa.

oczywiscie On nic mi nie nakazal; wszak jest tylko Bogiem.

> [...]
> jeśliś jest uczciwym to nie powinieneś się pchać w sytuacje, co do
> których nie masz pewności, że masz rację. :)

zawarowalem sobie czlowieczenstwo; zarowno dla swego dobra,
jak i uczciwosci; stad mylic sie niekiedy po prostu mam prawo.
naprawde, coz mi z tego, jako jednostce, ze nigdy nie mylilbym sie?
coz pokoleniu z tego, ze byloby nieomylne?

gdzie droga i poszukiwanie, gdzie tajemnice,
gdzie chec dazenia ku doskonalosci, nadziei na wieczne zycie.
gdzie setki spraw, ktore sprawiaja, ze chce sie i jest dla kogo zyc.

> A przecież według wierzeń izraelitów zamienił w słup soli żonę Lota,
> która okazała swe nieposłuszeństwo.:)

totez napisalem, co napisalem. zreszta nie tak wazne, co wowczas bylo.
chodzi tylko o to, ze albo Jahwe zmienil sie,
albo ludzie wowczas nie pisali o Nim prawdy.

jacek

Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!
Tato?!
Moja metoda badania/działania.
Z mądrości Wschodu