Czy do psychoterapeuty trzeba mieć skierowanie ?

1. Data: 2005-04-29 13:41:59

Temat: Czy do psychoterapeuty trzeba mieć skierowanie ?
Od: "X-Man" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi tylko o wizyty na NFZ (chyba zwracają za to ? )

Co zrobić jeśli uparty lekarz rodzinny odmawia nam wystawienia potrzebnego
skierowania ?
Czy jest możliwość bezpłatnego skorzystania z pomocy jakiegoś ośrodka
odwykowego ?
Czy za wszystko trzeba płacić ?

Przepraszam jeśli wygląda to trochę haotycznie.

Pzdr

2. Data: 2005-04-29 19:51:34

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwość bezpłatnego skorzystania z pomocy jakiegoś ośrodka
> odwykowego ?
> Czy za wszystko trzeba płacić ?

W kazdym miescie sa (przynajmniej powinny byc, w Łodzi sa napewno)
osrodki leczenia uzaleznien, terapii uzaleznien, dla ludzi
wspoluzaleznionych. Wizyty sa tam bezplatne, odbywaja sie terapie
grupowe, indywidualne, porady prawne itp. I nie trzeba miec zadnego
skierowania do takiego osrodka!
pozdrawiam
femme

3. Data: 2005-04-29 19:57:09

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leczenie odwykowe jest bezplatne, kieruja cie z poradni zdrowia psychicznego,
do ktorej mozesz sie zarejestrowac bezplatnie i bez skierowania
Pozdr. dino

4. Data: 2005-05-10 22:15:19

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Apr 2005 15:41:59 +0200, X-Man napisał(a):

> [...]
> odwykowego ?
> Czy za wszystko trzeba płacić ?
>
> Przepraszam jeśli wygląda to trochę haotycznie.

Jeżeli interesuję Ciebie pobyt w ośrodku odwykowym to potrzebujesz
skierowanie od psychiatry, jeżeli Chodzi o leczenie ambulatoryjne
skierowanie nie jest potrzebne.
Makro
--
http://www.cpp.info.pl/forum/
Forum o psychiatrii dla pacjentów

Za duzo czerwonych krwinek...
Mała czcionka na komputerze a wzrok !
wychwyty w PET
glupi jas...
Jak rozpocząć działalność gospodarczą...